اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

کارآمدی اولویت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای شورای شهر است

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان یزد با بیان این که در تعیین لیست شورای شهر به هیچ عنوان سیاسی کاری نکردیم، گفت: کارآمدی افراد برای مدیریت شهری اولویت اول و جدی شورای ائتلاف برای انتخاب افراد در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا است.

کارآمدی اولویت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای شورای شهر است

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، حسین حداد در نشست خبری شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان یزد که به میزبانی خبرگزاری تسنیم برگزار شد، با بیان این‌که پیش از این فعالیت‌ شورای ائتلاف فقط در مقطع زمانی انتخابات برنامه‌ریزی شده بود، اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است از این پس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب به عنوان شورای ائتلاف دائمی، سراسری و ماندگار در طول سال نیز فعالیت کند.

وی با بیان این‌که در حال حاضر ۲۱۵ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی نمایندگان مورد حمایت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی هستند، افزود: شورای ائتلاف بنا دارد وظیفه پیگیری و نظارت خود را بعد از انتخابات هم انجام می‌دهد.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان یزد در خصوص فرآیند تهیه لیست شورای شهر دارالعباده، گفت: در مرحله اول یک لیست ۲۵۰ نفره بسته شد که بعد از بررسی‌ها و پایش های متعدد از این تعداد ۴۶ نفر انتخاب شدند و طی چند جلسه حضوری با اعضای لیست و شورای مرکزی در نهایت به ۳۳ نفر رسیدیم.

حداد تصریح کرد: بعد از دریافت برنامه‌ها لیست ۳۳ نفر برای رأی گیری از طریق سامانه در اختیار اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب قرار گرفت و در نهایت ۲۲ نفر انتخاب شدند.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدا با افراد تفاهم کردیم که  ما دقیقا نمی‌توانیم انتخاب افراد را بر اساس آرای یک تا 11 انجام دهیم چرا که باید حداقل‌های در نظر گرفته شده را رعایت دهیم.

دبیر شورای ائتلاف حضور حداقل دو نفر از بانوان، سه نفر جوان و یک روحانی را ملاک های این شورا برای شورای اسلامی شهر یزد دانست و بیان کرد: بلاخره بعد از بررسی و مشاوره های مختلف لیست ۱۱ نفره نهایی و اسامی آنها به زودی با عنوان لیست«مردم» و با شعار«دارالعباده الگوی ایرانی و فرصت جهانی»اعلام می شود.

انتهای پیام/الف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول