اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

سومین پویش ازدواج جوانان در گنبدکاووس برگزار می‌شود

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان گلستان گفت: با همکاری وزارت ورزش و جوانان «سومین پویش ازدواج جوانان در تیرماه امسال در گنبدکاووس برگزار می‌شود.

سومین پویش ازدواج جوانان در گنبدکاووس برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، ساسان معین ظهر امروز در نشست کارشناسان امور جوانان شرق گلستان در فرمانداری گنبدکاووس اظهار کرد: در حال حاضر ۹۸ تشکل و سمن در استان در حوزه ورزش و جوانان فعالیت می‌کنند که حدود ۷۰ درصد آنها در گرگان فعال هستند.
وی با اشاره به ظرفیت‌های مختلف شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: با توجه به وسعت و گستردگی و ظرفیت‌های خوب و مختلف شهرستان انتظار داریم تشکل‌های بیشتری در این حوزه در شهرستان فعال شوند.

* آمار طلاق در استان گلستان نسبت به میانگین کشوری بالاتر است
معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان گلستان خاطرنشان کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون اداره کل ورزش و جوانان با همکاری سمن‌ها و تشکل‌های مردمی توانسته و بیش از ۲۳ هزار بسته معیشتی را در رزمایش های مختلف توزیع کند که ارزش ریالی آنها بالغ بر ۳۲ میلیارد ریال است.
وی با بیان اینکه آمار طلاق در استان نسبت به میانگین کشوری بالاتر است، ابراز کرد: تلاش داریم تا مراکز مشاوره ویژه جوانان را با مجوز وزارت ورزش و جوانان در استان و شهرستان گنبدکاووس راه‌اندازی کنیم تا در راستای پیشگیری و کاهش آمار طلاق بتوانند مشاوره‌های رایگان قبل، حین و بعد ازدواج را به جوانان ارائه دهند.
معین گفت: با همکاری وزارت ورزش و جوانان و با هدف تمرکززدایی برنامه‌ها از استان سومین پویش ازدواج جوانان تیرماه امسال در هفته ازدواج در گنبدکاووس برگزار می‌شود.
* گنبدکاووس در ساماندهی امور جوانان در سطح استان گلستان موفق است
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گنبدکاووس در این نشست اظهار کرد: گنبدکاووس جزو نخستین شهرستان استان بوده که جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان به طور مرتب و با حضور فرماندار برگزار کرده است.
وی تصریح کرد: این شهرستان برای نخستین بار در سطح استان اتاق فکر را در سال ۱۳۹۷ در گنبدکاووس تشکیل داد تا از این طریق بتواند به مشکلات جوانان رسیدگی کند.
حجت‌الله یوسفی گفت: سمن‌ها این شهرستان از دو سمن به هشت سمن افزایش یافته و این سمن‌ها در زمان وقوع سیل و شیوع کرونا در کنار مردم و اداره ورزش و جوانان اقدامات مهمی در راستای خدمت‌رسانی به مردم انجام دادند.
جوانان گنبدی تاثیر بسزایی در فعالیت های مختلف شهرستان داشتند
فرماندار شهرستان گنبدکاووس در این نشست اظهار کرد: جوانان گنبدی در طیف‌ها و فعالیت‌های مختلف مانند کارآفرینی، رشته‌های دانش‌بنیان و غیره نقش و تاثیر بسزایی در شهرستان داشتند.
وی تصریح کرد: حدود ۵۰ سمن در حوزه‌های مختلف ورزشی، فرهنگی، اجتماعی در شهرستان فعال هستند که بیشتر آنها را قشر جوانان مدیریت می‌کنند.
عبدالقدیر کریمی گفت: جوانان در موضوعات مختلف اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و حتی اقتصادی تاثیرگذار بوده و ما از جایگاه فرمانداری تلاش داریم تا در حد توان و بضاعت و شان و جایگاه آنها پاسخگوی مطالبات و انتظارات جوانان شهرستان باشیم.
انتهای پیام/2307

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول