اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

اهدای 32 سری جهیزیه به زوج‌های نیازمند گلستانی

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان گلستان گفت: به مناسبت عید اکمال دین، عید غدیر خم به 32 زوج جوان نیازمند گلستانی در آستانه ازدواج جهیزیه اهدا شد.

اهدای 32 سری جهیزیه به زوج‌های نیازمند گلستانی

محمد مهدی سلمانزاده شامگاه شنبه در مراسم اهدای جهیزیه به زوج‌های نیازمند گلستانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) کشور در راستای پویش «ایران همدل» ۵ هزار سری جهیزیه را به زوج‌های جوان نیازمند در آستانه ازدواج اهدا می‌کند.
وی افزود: در راستای پیوستن به این پویش ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در گلستان از تعداد ۵ هزار سری جهیزیه تاکنون ۹۱ سری را بین افراد توزیع کرده است.
مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان گلستان ادامه داد: به مناسبت عید سعید غدیر ۳۲ سری جهیزیه به زوج‌های جوان نیازمند گلستانی اهدا شد.
وی با اشاره به طرح «پویش احسانه» تصریح کرد: اهدا این جهیزیه‌ها در قالب طرح «پویش احسانه» بوده که با همکاری نیروهای جهادی همکار ستاد اجرایی فرمان امام (ره) انجام شده و تاکنون در این راستا ۴ میلیارد ریال هزینه شده است.
سلمانزاده از راه‌اندازی پویش ملی «همدلی و احسان» خبر داد و گفت: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در این طرح با تمام قدرت در کنار مردم به ویژه آسیب‌دیدگان کرونا ایستاده و در این راستا اقدام به کمک‌رسانی در مناطق کم‌برخوردار و قرمز کرده است.
وی ادامه داد: توزیع بسته‌های معیشتی، بسته‌های پروتیئنی، اطعام‌دهی گسترده و توزیع بسته‌های بهداشتی و اقلام ضدکرونایی از جمله این کمک‌ها است.
مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان گلستان بیان کرد: تلاش داریم تا بسته‌های معیشتی دیگری را در روزهای نخست ماه محرم در گلستان توزیع کنیم.
انتهای پیام/2307

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول