اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

جاده طالقان-هشتگرد ایمن نیست/فرماندار طالقان: روشنایی پروژه ۳ ماه دیگر تأمین می‌شود

فرماندار طالقان گفت: مواردی از جمله نور، نصب ریل و نیوجرسی و خاک ریزی در پروژه هشتگرد-طالقان لحاظ نشده است و اجرای این مهم به تاریخی بعد از افتتاح پروژه موکول شد.

جاده طالقان-هشتگرد ایمن نیست/فرماندار طالقان: روشنایی پروژه ۳ ماه دیگر تأمین می‌شود

سید سجاد حسینی نسب، فرماندار شهرستان طالقان، امروز در حاشیه بهره برداری از پروژه طالقان-هشتگرد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: تا دقایقی دیگر این پروژه با حضور وزیر راه و شهرسازی به بهره برداری خواهد رسید.

فرماندار شهرستان طالقان با اشاره به اینکه طی این چند دهه دلایل بسیاری سد راه افتتاح پروژه راه هشتگرد-طالقان شده بود، اظهار کرد: لزوم رعایت موارد ایمنی مورد تأکید مسؤولان امر بود که اجرای آن‌ها در دستورکار پیمانکار پروژه قرار گرفت.

این مقام مسؤول تصریح کرد: در حال حاضر پروژه از نور کافی در شب برخوردار نیست و پیمانکار موظف شده است ظرف سه ماه آینده این بخش از پروژه را اجرایی کند؛ با توجه به کوهستانی بودن جاده، مه گیر بودن منطقه و تاریکی در شب اجرای این بند از تعهدات حائیز اهمیت است.

حسینی نسب یادآور شد: همچنین در برخی نقاط از پروژه، خاک ریزی نیاز است؛ با توجه به خطر رانش در بخش طالقان این امر نیز باید به سرعت در دستورکار پیمانکار قرار بگیرد.

وی بیان کرد: تردد در این جاده از امروز برقرار خواهد شد اما مسائل دیگری همچون نیوجرسی و ریل باید در جاده نصب شود که این اقدامات به مرور زمان اجرا خواهد شد.

گفتنی است؛ یکی از دلایل تأخیر در اجرای پروژه عدم ایمنی کافی در جاده هشتگرد-طالقان بوده که بنا بر اظهارات فرماندار طالقان تا کنون نیز اجرایی نشده است.

خبرگزاری فارس استان البرز روز گذشته گزارشی در خصوص بایدها و نبایدهای اجرای این پروژه تحت عنوان «اگر روحانی نبود| دولتی که رکورددار تأخیر پروژه‌ها است/ابهام در ایمنی جاده طالقان-هشتگرد» منتشر کرده بود.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول