اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

تذکر استاندار به پیمانکار پروژه هشتگرد-طالقان/جاده باید ایمن سازی شود

استاندار البرز گفت: پروژه جاده هشتگرد-طالقان از سال 79 آغاز شده است، در صورت رعایت دستوالعمل‌های ایمنی ویژه در خصوص رانش‌ها و ریزش‌ها، نصب علائم و هشدارها و تجهیزات نسبت به بهمن گیر، اردیبهشت سال جاری افتتاح می‌شود.

تذکر استاندار به پیمانکار پروژه هشتگرد-طالقان/جاده باید ایمن سازی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، عزیزاله شهبازی، استاندار البرز، پیش از ظهر امروز، در بازدید از روند تکمیل پروژه جاده هشتگرد-طالقان، با بیان اینکه این جاده از سال ۷۹ آغاز شده، گفت: در مدت ۲ سال اخیر، تمامی موانع پیشرفت این پروژه که در حدود مسؤولیت دولت بود با پیگیری‌های جدی برطرف شد تا پیمانکار با فراغ بال به کار خود ادامه دهد.

وی ادامه داد: در ابتدا این مسیر یک جاده دسترسی روستایی بود و زیرساخت مناسبی برای آن تأمین نشده بود ولی اکنون تمامی تدابیر لازم جهت استفاده گردشگری و جاده ای شهری برای تردد مردم طالقان به سمت شهرجدید هشتگرد اندیشیده شد.

شهبازی ادامه داد: در مسیر بازدید امروز تذکرات لازم را جهت نصب علائم هشداری و رانندگی، تجهیز مسیر به بهمن گیر و همچنین ایمن سازی جاده در خصوص رانش و ریزش را دادم.

وی اظهار کرد: اساسا هیچ پیمانکار طلب کار دولت نمانده و مطالبات خود را دریافت کرده است و پیمانکار این جاده نیز مطالبات خود را دریافت کرده و باید در خصوص تکمیل تمامی موارد ذکر شده، اقدام کند.

به گفته استاندار البرز پیش بینی امکانات امدادی، انتظامی، راهداری و پشتیبانی تلفن همراه نیز از اهم امور این جاده است.

وی افزود: بیش از ۱۳۰ میلیارد تومان تاکنون برای این جاده هزینه شده و در خصوص تونل نیز امور در حال انجام است و حفاری آن صورت گرفته و ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار جهت تکمیل تونل نیز لازم است.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول