اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

دولت رئیسی دست در جیب مردم نمی‌کند/ عملکرد دولت باعث کاهش مشارکت مردم شده است

دبیر شورای هماهنگی ستادهای انتخاباتی آیت‌الله رئیسی گفت: دولت رئیسی در صورت پیروزی در انتخابات، دست در جیب مردم نخواهد کرد.

دولت رئیسی دست در جیب مردم نمی‌کند/ عملکرد دولت باعث کاهش مشارکت مردم شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محسن افشارچی عصر امروز در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به اینکه با گذشت 43 سال ملت ایران تجربه تلخی را داشته است، اظهار کرد: البنه منظور ما دولت نیست بلکه اتفاقات تلخ اقتصادی است که رخ داده است.

دبیر شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت الله رئیسی در زنجان تصریح کرد: ما به این نتیجه رسیده‌ابم که باید به اقتصادی غیر از نفت متکی باشیم و اتفاق تلخ دیگر این است که دولت مدیریت اقتصادی را بدون اتکا به نفت بلد نیست.

وی با اشاره به اینکه مدیریت دولت تاکنون فقط با بودن پول بوده است، تصریح کرد: یک نگاه این است که به همان روال قبلی برگردیم و دیگری این است که به مدیریت یک نگاه دیگر داشته باشیم.

افشارچی با اشاره به اینکه اگر خودمان را قوی کنیم و نگاهمان از درون قوی باشد، قطعا روزهای خوشی را خواهیم داشت، بیان کرد: اولویت ما توانمندی جوان‌های داخل کشور  است.

دبیر شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت‌الله رئیسی در زنجان با بیان اینکه در چند سال گذشته مدیران به سمت اشرافی‌گری رفته و از مردم فاصله گرفته‌اند، گفت: دولت حتی نظرسنجی را از پشت شیشه اتومبیل انجام داده است در حالی که دولت باید بین مردم باشد و مشکلات آنها را درک کند.

وی با اشاره به اینکه مسئله فساد نیز از دیگر موضوعاتی است که باید در دولت مورد توجه قرار گیرد، گفت: به عقیده ما باید کانون‌های فشار خشکانده شود و اعتقاد داریم چون آقای رئیسی در این باره اطلاعات کافی دارد، می‌تواند در این حوزه موفق عمل کند.

افشارچی به اقدامات قوه قضاییه در جلوگیری از فساد واحد‌های تولیدی نیز اشاره کرد و گفت: در این باره نیز اقداماتی انجام خواهد شد.

 دبیر شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت‌الله رئیسی در زنجان به موضوع راه‌اندازی ستاد نیز اشاره کرد و گفت: از همان روز نخست ستادهای مردمی به دنبال این بودند که  در استان فعال باشند و نظر آقای رئیسی نیز این بود که یک دبیر هماهنگ کننده داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه از هر نوع ستاد مردمی استقبال می‌شود، گفت: حجم درخواست‌ها زیاد بوده است و هرکس که بخواهد فعالیت کند ما استقبال می‌کنیم.

افشارچی تصریح کرد: درباره مشارکت نیز تلاش ما این است که مردم مشارکت کنند و از مسائلی که ما تاکید داریم این است که دولت فعلی با دولت قبلی متفاوت خواهد بود و تاکید ما این است که ناراحتی دولت قبل سر انتخابات خالی نشود.

دبیر شورای هماهنگی ستادهای انتخاباتی آیت‌الله رئیسی در زنجان با اشاره به اینکه در حکمرانی ملی یک سری ایرادات است که در جریان انقلاب و اصولگرا و اصلاح‌طلب این وجود داشته است، گفت: تا زمانی که تهذب به معنای واقعی نباشد این اتفاق رخ خواهد داد.

وی با اشاره به اینکه تا جامعیت در شکل‌گیری دولت کسی مسؤولیت آن را به عهده نخواهد گرفت، گفت: برای اینکه رئیسی گفته است وامدار کسی نیست ما هم حکم ستاد به کسی نمی‌دهیم که وامدار کسی نباشیم و از جوان‌های شایسته استفاده خواهیم کرد.

افشارچی با اشاره به اینکه درباره مسائل اقتصادی نیز اصلی‌ترین اتفاق ابن خواهد بود که با کنترل نقدینگی تورم کاهش پیدا کند، گفت: امیدواریم با این کار اتفاقات مبارکی در استان هم رخ دهد.

دبیر شورای هماهنگی ستادهای انتخاباتی آیت‌الله رئیسی در زنجان درباره برنامه‌های تبلیغاتی ستاد نیز گفت: مبنای اولیه ستاد فضای مجازی خواهد بود و از طریق فضای مجازی به دنبال تولید محتوا هستیم.

وی افزود: علاوه بر این تبلیغات محیطی نیز انجام خواهد شد و در محلات مختلف تبلیغات میدانی انجام خواهد شد و شاید کارناوال موتور سیکلت هم داشته باشیم‌.

افشارچی گفت: در مناطق روستایی نیز شبکه‌ها فعال است و از طریق شبکه‌ها این کار انجام خواهد شد.

وی درباره برنامه‌های آیت‌الله رئیسی نیز گفت: ما جریانی هستیم و جریان انقلابی از طرف آقای رئیسی دنبال می‌شود.

دبیر شورای هماهنگی ستادهای انتخاباتی آیت‌الله رئیسی در زنجان با اشاره به اینکه کاندیدای واحد و صحبتی که مطرح است تحول نسبت به گذشته است،گفت: قطعا بر اساس همین گفتمان‌ها افراد توانمند اقتصادی را برای فعالیت‌ها خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه رویه شورای نگهبان این است که همین رویه را از مجلس سوم داشته است، گفت: در همه ادوار احراز صلاحیت بر اساس قوانین انجام شده است و آنچه مشخص است، شورای نگهبان یک سری موارد را در نظر گرفته و رد صلاحیت را انجام داده است.

افشارچی تصریح کرد: امیدواریم این دوره دولت ایران قوی را داشته باشیم.

دبیر شورای هماهنگی ستادهای انتخاباتی آیت‌الله رئیسی در زنجان باشاره به اینکه شورای نگهبان حق مصلحت‌سنجی ندارد، گفت: حتی مقام معظم رهبری نیز گفته‌اند که مصلحت سنجی نشدنی است.

وی با اشاره به اینکه دولت رئیسی دستش در جیب مردم نخواهد بود و پول چاپ نخواهد کرد، گفت: دولت رئیسی بین مردم خواهد بود.

افشارچی تصریح کرد: همه تلاش دولت آیت الله رئیسی اقتصاد و معیشت مردم خواهد بود، در حالی که امروز جوانان توان خرید یک خودرو و مسکن را هم ندارد.

دبیر شورای هماهنگی ستادهای انتخاباتی آیت‌الله رئیسی در زنجان گفت: ما باید خودمان را قوی کنیم و به توانمندی فکری افراد توجه کنیم.

وی با اشاره به اینکه در حوزه تورم و معیشت کاهش نقدینگی مردم و در حوزه سلامت توزیع کارت سبز را خواهیم داشت، گفت: وقتی تورم کنترل شد اشتغال ایجاد می‌شود و از این طریق یک سری از مشکلات خودش حل خواهد شد.

افشارچی با اشاره به اینکه همه تلاش ما این است که از حامیان کشوری در زنجان حضور داشته باشد، گفت: البته به قوانین کشور احترام خواهیم گذاشت و رعایت پروتکل‌ها را خواهیم داشت.

دبیر شورای هماهنگی ستادهای انتخاباتی آیت‌الله رئیسی در زنجان در ارتباط با مشارکت مردمی نیز گفت: اصلی‌ترین مسئله که مردم مشارکت نکنند، این است که مشارکت شما هیچ تغییری ایجاد نخواهد کرد، پس این حرف که مردم به خاطر عملکرد دولت پای صندوق‌های رای نیایند، درست است.

وی با اشاره به اینکه دروغ کنشگران سیاسی موجب شده است که اعتماد مردم از بین برود، بیان کرد: این موضوع دلیل اصلی کاهش مشارکت خواهد بود.

وی درباره حضور افرادی از ستاد آقای احمدی نژاد در ستاد آقای رئیسی نیز گفت: این افراد دنبال عدالت بودند الان هم هستند، ما به دنبال منادی ایران قوی و مستقل بر اساس حمایت از جوانان هستیم و هرکسی این گفتمان را داشته باشد حمایت می‌کنیم، فرقی ندارد آقای رئیسی باشد یا کسی دیگر.

وی درباره بدیهی بودن رئیس جمهور شدن آقای رئیسی نیز گفت: قبلا هم این اتفاق در سال 92 رخ داده است و اگر این اتفاق محتمل است به خاطر نارضایتی مردم از عملکرد دولت قبل بوده است.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول