اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

کشف100 فقره سرقت لوازم داخل خودرو

فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌شرقی از دستگیری سارق لوازم داخل خودرو با 100 فقره سرقت در تبریز خبر داد.

کشف100 فقره سرقت لوازم داخل خودرو

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سردار حسین عبدی بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت داخل خودرو در سطح شهر تبریز به دلیل حساسیت موضوع در دستور کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: ماموران با استفاده از شیوه و شگردهای پلیسی و بررسی دقیق صحنه جرم، سارق  را که غیر بومی بوده شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: متهم در تحقیقات اولیه منکر بزه ارتکابی بوده اما با هوشیاری کامل کارآگاهان و به‌کارگیری دانش فنی و ادله‌های پلیسی به 100 فقره سرقت لوازم داخل خودرو در سطح شهر تبریز اعتراف کرد.

ارشدترین مقام انتظامی استان تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیسی به فروش اموال مسروقه به یک مالخر اعتراف که بلافاصله در یک عملیات پلیسی این متهم دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش مقادیری از اموال مسروقه کشف شد.

سردار عبدی خاطرنشان کرد: متهم به همراه مالخر پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی و اموال مسروقه نیز پس از شناسایی تحویل مال باختگان شد.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌شرقی از شهروندان درخواست کرد خودروهای خود را به تجهیزات ایمنی از قبیل قفل پدال و فرمان و دزدگیر مجهز کرده و در مکان‌های خلوت و فاقد روشنایی مناسب پارک نکنند و به هشدارها و توصیه‌های پلیس در پیشگیری از سرقت توجه داشته باشند.

انتهای پیام/60001/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول