اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

دستگیری کلاهبرداران ۲۰ میلیاردی در مراغه

فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی از دستگیری اعضای باند کلاهبرداران حرفه.ای که به بهانه فروش اشیاءعتیقه با ۲۰ میلیارد ریال کلاهبرداری خبر داد.

دستگیری کلاهبرداران ۲۰ میلیاردی در مراغه

به گزارش خبرگزاری فارس از  مراغه، سردار حسین عبدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در پی ارجاع یک پرونده از مراجع قضائی به پلیس آگاهی  مراغه مبنی بر کلاهبرداری و سرقت ۲۰۰ قطعه سکه بهار آزادی با ترفند فروش عتیقه‌جات تاریخی، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس  قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با اشراف اطلاعاتی و تلاش شبانه‌روزی مخفیگاه متهمان را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی در دو عملیات غافلگیرانه اعضای سه نفره باند کلاهبرداری را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: متهمان در تحقیقات اولیه پس از مشاهده مستندات به جرم خود با ترفند فروش اشیاء عتیقه و با جعل عناوین و با شگردهای خاص کلاهبرداری اعتراف کردند. 

عبدی افزود: متهمان پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شده‌اند.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی از شهروندان درخواست کرد، برای جلوگیری از سوءاستفاده کلاهبرداران و شیادان ضمن توجه به هشدارهای پلیسی در صورت برخورد با چنین افرادی مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

انتهای پیام/60007/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول