اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

مجلس انقلابی باید پایش دائمی و مستمر داشته باشد

امام‌جمعه گلپایگان گفت: مجلس انقلابی باید پایش دائمی و مستمر داشته باشد و آسیب‌شناسی کند تا نقاط قوت و ضعف را ارزیابی کند.

مجلس انقلابی باید پایش دائمی و مستمر داشته باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان، حجت‌الاسلام محمدتقی کرامتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر گلپایگان با بیان اینکه انتخابات خرداد ماه ۱۴۰۰ برای مردم ایران و حتی کشورهای منطقه که از لحاظ سیاسی و فرهنگی و مشترکات دینی در ارتباط هستیم اهمیت دارد، اظهار کرد: برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ عراق نیز برای کشور ما اهمیت است که تحت مرجعیت این کشور دولت و مجلس انتخاب شود، در عراق از اکنون گروه‌های معارض و غرب گرا و دولت آمریکا تحرکات و فعالیت خود را شروع کردند.

امام‌جمعه گلپایگان با اشاره به انتخابات در کشور سوریه، گفت: جنگ سوریه تحت تأثیر پدیده سیاسی به عنوان بهار عربی است که کشورهای تابع سیاست آمریکا که دل خوشی از رئیس جمهور بشار اسد نداشتند سوار بر موج‌ها و اردوکشی خیابانی و اختلافات شدند و مخالفان تحت عنوان ارتش آزاد با  دولت قانونی سوریه به مدت هفت سال با کمک آمریکایی‌ها تلاش در جهت سرکوب دولت سوریه جنایاتی فجیعی انجام دادند چون دولت سوریه متحد با کشور ایران بود که حتی در دوران جنگ تحمیلی نیز حامی کشور ما بود و اکنون نیز حامی جبهه مقاومت است.

وی افزود: افراد واجد شرایط در انتخابات کشور سوریه ۱۶ میلیون نفر بودند که ۷۸ درصد این جمعیت در انتخابات شرکت کردند که ۹۵ درصد به بشار اسد رأی دادند که این پیروزی قاطع و با معنایی است که پیروزی جبهه مقاومت محسوب می‌شود که شکست آمریکا و صهیونیست است.

کرامتی با اشاره به سخنرانی مقام معظم رهبری با نمایندگان مجلس که در ارزیابی عملکرد مجلس را پرتلاش و کوشا و کارآمد و تلاشگر دانست که باید انقلابی بماند، گفت: مجلس انقلابی باید پایش دائمی و مستمر داشته باشد و آسیب‌شناسی کند تا نقاط قوت و ضعف را ارزیابی کند.

امام‌جمعه گلپایگان  با بیان اینکه از اهمیت انتخابات نباید غافل شوید، گفت: انسان قانون مدار و متعهد به قانون اساسی نباید به نظرات شورای نگهبان واکنش نشان دهد، انتقاد به شورای نگهبان یعنی هیجانات خاصی که اراده دشمن  است، مرجع تشخیص صلاحیت نامزدها شورای نگهبان بود که به معنای این نیست برخی صلاحیت نداشتند، شورای نگهبان دشمنانی داخل و خارج مرزها دارد چون شورای نگهبان مرکز فرماندهی نظام و سد محکمی در برابر نفوذ افراد به بدنه نظام و مراکز حساس و خبرگان رهبری نظام است.

انتهای پیام/۶۳۰۷۱/ر۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول