اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

سیر نزولی شیوع کرونا در چهارمحال و بختیاری ناپایدار است

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد گفت: سیر نزولی گسترش ویروس کرونا در چهارمحال و بختیاری ناپایدار و شکننده است و کماکان نیازمند همکاری مردم هستیم.

سیر نزولی شیوع کرونا در چهارمحال و بختیاری ناپایدار است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مجید شیرانی صبح امروز در ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا گفت: سیر نزولی گسترش ویروس کرونا در چهارمحال و بختیاری ناپایدار و شکننده است و کماکان نیازمند همکاری مردم در زمینه رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستیم.

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد با بیان اینکه چهارمحال و بختیاری از نظر میزان بروز کرونا هفتمین استان کشور است، اظهار داشت: درصد مرگ مبتلایان به کرونا در کشور در هر ۱۰۰ نفر ۳.۵۸ نفر و در استان ۲.۵ نفر ارزیابی شده است.

وی خاطرنشان کرد: نگرانی کادر درمانی استان ورود ویروس کرونای هندی و آفریقای جنوبی به استان است که راه جلوگیری از شیوع این ویروس‌ها، رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و جلوگیری از ساده‌انگاری مردم می‌باشد.

شیرانی با بیان اینکه از اواخر خردادماه با واکسن‌های داخلی روند واکسیناسیون عمومی در کشور آغاز می‌شود، تاکید کرد:  باید تا زمانی که همه مردم واکسینه شوند بر نحوه اجرای محدودیت‌های کرونایی متناسب با رنگ‌بندی هر شهرستان نظارت جدی صورت پذیرد.

انتهای پیام/68033

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول