اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

خاموشی‌های اخیر برق بیانگر ضعف و سستی دولت است/ بی‌توجهی قوه مجریه به انرژی‌های تجدیدپذیر

نماینده تفت در مجلس با اشاره به خاموشی‌های اخیر برق در کشور آن را بیانگر ضعف و سستی دولت و وزارت نیرو دانست و از بی توجهی به انرژی هسته‌ای و نیروگاه‌های تجدیدپذیر انتقاد کرد.

خاموشی‌های اخیر برق بیانگر ضعف و سستی دولت است/ بی‌توجهی قوه مجریه به انرژی‌های تجدیدپذیر

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، سید جلیل میرمحمدی میبدی نماینده مردم تفت در مجلس شورای اسلامی امروز (چهار‌شنبه ۵ خرداد ۱۴۰۰) در جلسه علنی و در تذکر شفاهی اظهار داشت: علی رغم برخورداری کشور از منابع خدادادی متاسفانه خاموشی‌های اخیر برق زودتر از سال‌های گذشته ایجاد شده و بیانگر ضعف و سستی دولت و وزارت نیرو در این زمینه است.

وی افزود: آنهایی که می‌گفتند انرژی هسته‌ای به چه دردی می‌خورد و همه امیدشان را به برجام گره زدند و به انرژی‌های خورشیدی، بادی و تجدیدپذیر بی توجهی کرده و آن را اولویت آخر در نظر گرفتند باید پاسخگو باشند.

نماینده تفت در مجلس تصریح کرد: برخی کشورها که منابع آبی بسیار زیادی دارند بخش قابل توجهی از برق خود را از نیروگاه‌های خورشیدی به دست می‌آورند و بهتر است دولت بعدی نسبت به انرژی‌های تجدیدپذیر توجه ویژه‌ای داشته باشد.

میر محمدی میبدی ضمن تشکر از اقدام شورای نگهبان در احراز صلاحیت نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری گفت: از این شورا نسبت به در نظر گرفتن موضوع اقامت و تابعیت منسوبین نامزدها در کشورهای متخاصم تشکر می‌کنم.

وی در تذکری خطاب به نامزدهای اصولگرا در انتخابات ریاست جمهوری گفت: وضعیت موجود نباید پیروزی کاندیداهای اصولگرا را در انتخابات ریاست جمهوری تلقی کند؛ نبایستی اختلافی بین این نامزدها به وجود آید؛ چراکه می‌توانیم با هم افزایی مشکلات کشور را حل کنیم.

انتهای پیام/  

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول