اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

بنیاد احسان به دنبال مهار محرومیت آموزشی در کشور است

مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گفت: این بنیاد سعی دارد با همکاری گروه های جهادی به کنترل محرومیت آموزشی در کشور و مهار آن بپردازد و مشکلات آموزشی در بخش نرم افزاری را رفع کند.

بنیاد احسان به دنبال مهار محرومیت آموزشی در کشور است

به گزارش خبرنگار تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، سعید سلیمانی مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در مراسم آغاز برنامه هاى حمایتى بنیاد احسان ستاد اجرایى فرمان حضرت امام (ره) از دانش آموزان بازمانده از تحصیل، اظهار کرد: از زمانی که ویروس کرونا شیوع پیدا کرده، در مجموعه ستاد اجرایى دائما مسائل کشور را مورد رصد قرار می دهیم و هر جایى که نیاز باشد، به آن ورود مى‌کنیم. 

وی افزود: بحث آموزشى کشور یکى از مواردى بوده که در دوران کرونا آسیب دیده و مقام معظم رهبرى هم در دیدار اخیر خود با دانشجویان به آن اشاره و از افت کیفیت آموزشی در پى برگزارى آموزش مجازى ابراز نگرانى کردند، از این رو سعى داشتیم به این بحث بپردازیم.

مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) تصریح کرد: رصدهایی که ما در زمینه آموزشی انجام دادیم به صورت هوشمند انجام شدند که از محل آن و برای کنترل محرومیت آموزشی، 314 طرح تأیید شده از 26 استان در اختیار ما قرار گرفته و به این منظور تفاهم‌نامه‌هایی هم منعقد کردیم.

وی با بیان اینکه رویداد رویش احسان با محوریت تحقق عدالت آموزشی امروز به پایان رسید، اظهار کرد: این بنیاد سعی دارد با همکاری گروه‌های جهادی به کنترل محرومیت آموزشی در کشور و مهار آن بپردازد و مشکلات آموزشی در بخش نرم‌افزاری را رفع کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول