اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

انتخابات 1400| هر انتخابات یک «بله» به جمهوری اسلامی است

فرمانده سپاه بندرعباس گفت: هر انتخاباتی در نظام جمهوری اسلامی ایران یک بله به کلیت نظام و اساس آن است.

انتخابات 1400| هر انتخابات یک «بله» به جمهوری اسلامی است

حمید ماندگاری ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس درباره انتخابات 1400 اظهار کرد: انتخاب مسؤولان کشور از سوی مردم معنای واقعی مردم‌سالاری است که مردم بتوانند نقش خود را در تعیین سرنوشت خود رقم بزنند.

وی افزود: امام راحل پس از انقلاب اسلامی بلافاصله تأکید داشتند که نوع حکومت به رای مردم گذاشته شود و این نشان دهنده حساسیت و دغدغه بنیان‌گذار انقلاب برای مشارکت و تأیید مردم داشتند.

فرمانده سپاه بندرعباس به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی، ریاست جمهوری و خبرگان رهبری در سال 58 اشاره و گفت: ما کشوری هستیم که بلافاصله پس از انقلاب اسلامی برای تمامی امور به رای مردم مراجعه کردیم و این نشانه اهمیت و جایگاه رای مردم در نظام جمهوری اسلامی است.

سرهنگ ماندگاری ادامه داد: انتخابات ریاست جمهوری همیشه از اهمیت ویژه‌ای در این 42 سال برخوردار بوده است و نقش رییس جمهور در پیشرفت و آبادانی و اقتدار کشور بر اهمیت این انتخابات نیز افزوده است و هر انتخاباتی یک «بله» دیگر به نظام جمهوری اسلامی بوده است و هرچه مشارکت بالاتر باشد، نشان‌دهنده علاقمندی مردم به حکومت است.

وی خاطرنشان کرد: رشد جایگاه و توان ایران در عرصه بین المللی به میزان و سطح آرای وی بستگی دارد و رییس جمهور با رای بالاتر از قدرت هرچه بیشتری در چانه‌زنی‌های بین المللی برخوردار است.

فرمانده سپاه بندرعباس عنوان داشت: کوتاه آمدن در برابر دشمنان جز بدبختی هیچ ثمره‌ای ندارد و توجه به اطرافیان افراد و نوع رفتار و نگاه آنان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که چه میزان به فکر مسائل و مشکلات مردم هستند و چه میزان قدر داشته‌های نظام جمهوری اسلامی را می‌داند.

ماندگاری گفت: انتخاب آگاهانه رمز توفیق ما در آینده کشور است.

انتهای پیام/ 88055

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول