اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

انتخابات باشکوه سبب حفظ اقتدار کشور است

یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: انتخابات باشکوه در خردادماه 1400 زمینه ساز حفظ اقتدار کشور در عرصه‌های مختلف است.

انتخابات باشکوه سبب حفظ اقتدار کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، جواد بیژنی صبح امروز در یک گفت‌وگوی دانشجویی مجازی اظهار کرد: انتخابات در کشور ما از حد بالایی از اثرگذاری بر تمامی حوزه‌ها برخوردار است و تمامی مسؤولان کشور به صورت مستقیم و غیرمستقیم از طریق صندوق رای انتخاب می‌شوند.

وی افزود: حضور و مشارکت مردم در انتخابات و رای آنها در آینده کشور و انقلاب اسلامی تأثیر داشته که از نگاه دین و شرع باید از نظام و انقلاب اسلامی پشتیبانی شود.

 معاون سیاسی سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان با اشاره به روحیه شهید حاج قاسم سلیمانی و نگاه ویژه ایشان به موضوع صیانت از جمهوری اسلامی، خاطرنشان کرد: آن سردار رشید مقاومت در تمامی بزنگاه‌ها در کنار نظام و مردم ایران اسلامی و سرباز ولایت بود و همیشه اعتقاد راسخ داشت که باید برای حفظ انقلاب اسلامی در همه عرصه‌ها حاضر بود.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات 1400 و تأثیر این انتخابات بر توان سیاسی کشور در عرصه‌های مختلف بخصوص در حوزه بین المللی، خاطرنشان کرد: شکست جریان تحریف که عمیقا به دنبال ضعیف جلوه دادن کشور در برابر دشمن و در تلاش برای گرفتن روحیه خودباوری در وجود ملت ما است از دیگر زمینه‌های ارزشمند این انتخابات است که بدست مردم رقم می‌خورد.

بیژنی ادامه داد: طبق بیانات حضرت آیت الله خامنه ای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی مبنی بر این که «اگر جریان تحریف شکسته شود، تحریم شکسته خواهد شد»، گفت: امروز تحریف گران بزرگ، تلاش می کنند تا ذهنیت مردم را شکل دهند و لذا مقاومت در برابر این خط تحریف می‌تواند سبب حفظ دستاوردهای نظام شود.

این کارشناس مسائل سیاسی با توصیه به مطالعه کتاب« پس از 20 سال» به عنوان منبعی خوب برای شناخت جریان تحریف، تصریح کرد: کمک به انتخاب گزینه اصلح و تشکیل دولت جوان انقلابی، راهبرد بعدی است که دولتی مطابق با آرمان‌های انقلاب اسلامی روی کار بیاید.
 
وی بیشترین میزان تأثیر تحریم بر اقتصاد کشور را در سخت‌ترین حالت به گفته کارشناسان کمتر از 30 درصد عنوان کرد و گفت: پیوند دادن مستمر مسائل و مشکلات کشور به ماجرای تحریم‌ها و سوق دادن حل مشکلات و مسائل مردم به موضوع تحریم‌ها در حقیقت ظلم به ظرفیت‌های کشور و نادیده گرفتن ظرفیت‌های ملی در مسیر توسعه است.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول