اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

تولیدات شبکه‌های اجتماعی در حوزه سیره رضوی باید جریانی توقف‌ناپذیر باشد

عضو هیئت انتخاب جشنواره رسانه ای امام رضا(ع) با بیان اینکه تولید در حوزه سیره رضوی و حرم امام رضا(ع) باید جریانی سیال و مداوم باشد، عنوان کرد: تولیدات شبکه‌های اجتماعی در حوزه سیره رضوی باید جریانی توقف‌ناپذیر باشد.

تولیدات شبکه‌های اجتماعی در حوزه سیره رضوی باید جریانی توقف‌ناپذیر باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از آستان نیوز، سید ناصر نعمتی در ارتباط با نخستین دوره برگزاری جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع) اظهار کرد: هر اقدام رسانه‌ای با نیت توسعه سیره رضوی را باید به فال نیک گرفت و جشنواره رسانه ای امام رضا(ع) از این حیث یک حرکت رو به جلو با تراز مناسب رسانه‌ای قلمداد می‌شود.

مدیر خبرگزاری فارس در استان خراسان رضوی بیان کرد: قالب شبکه‌های اجتماعی با توجه به فراگیری، سهل‌الوصول بودن و ارزان بودن بهترین ابزار برای ترویج محتوای رسانه‌ای مطلوب است.

وی یادآور شد: جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع) به درستی اهمیت شبکه‌های اجتماعی را درک کرده است، اینکه در نخستین دوره قالب شبکه‌های اجتماعی جایگاه مهمی در پازل این جشنواره دارد بیانگر درک صحیح جشنواره از فضای رسانه‌های نوین است.

نعمتی با اشاره به اینکه بخش شبکه‌های اجتماعی جشنواره نیز جزو پرمخاطب‌ترین بخش‌ها بود و آثار متعددی به آن ارسال شد، بیان کرد: همین مسئله سبب شد تا از روز نخست داوری، بدون اغماض معیارهای حرفه‌ای را برای داوری لحاظ کنیم.

وی افزود: برخی آثار ارسال شده به جشنواره سطحی فراتر از تصور اولیه داوران داشتند و این مهم نشان می‌دهد استعدادها و ظرفیت‌های ناشناخته بسیاری در حوزه شبکه‌های اجتماعی داریم که می‌توان از ظرفیت آنها برای ترویج سیره ائمه اطهار(ع) بهره گرفت.

عضو هیئت انتخاب جشنواره رسانه ای امام رضا(ع) تصریح کرد: فعالان رسانه‌ای در اقصی نقاط ایران دلداده اهل بیت(ع) هستند و جشنواره رسانه‌ای امام‌رضا(ع) چتر حمایتی مناسبی را می‌تواند به ویژه در سال‌های آتی برای این گروه از مشتاقان ایجاد کند.

وی با اشاره به اینکه فعالان حوزه سیره رضوی را باید به صورت شبکه‌ای به یکدیگر متصل کرد، ادامه داد: بنظر می‌رسد کار جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع) تازه آغاز شده و به هیچ وجه نباید اعلام اسامی برگزیدگان و منتخبان را پایان راه جشنواره قلمداد کرد.

نعمتی با بیان اینکه تولید در حوزه سیره رضوی و حرم امام رضا(ع) باید جریانی سیال و مداوم باشد تاکید کرد: باید یک بانک اطلاعاتی منسجم از فعالان شبکه‌های اجتماعی در حوزه جشنواره ایجاد کرد و جلسات ادواری و منظم بین خود این فعالان به صورت حضوری و مجازی تدارک دید تا از محل آن، ایده‌های بکر و نوین در حوزه سیره رضوی بدست آید.

گفتنی است، نخستین جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع) به همت مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی با اهداف گسترش و ترویج آموزه‌ها و فرهنگ والای رضوی در عرصه های مختلف، بازخوانی مفاهیم بنیادین در پیوند با سیره رضوی، حمایت از پدیدآورندگان آثار رسانه‌ای رضوی، ارتقای سطح کمی و کیفی آثار رسانه‌ای در حوزه معارف رضوی برگزار شد.

انتهای پیام/ ۷۰۰۴۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول