اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

اهتمام ویژه به رفع مشکلات طلاب

یکی از مراجع تقلید گفت: مشکلات زیادی در کشور وجود دارد و این موضوع سبب می‌شود طلاب با سختی زیادی مواجه باشند و باید نسبت به رفع مشکلات آنها اهتمام ویژه‌ای وجود داشته باشد.

اهتمام ویژه به رفع مشکلات طلاب

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت الله سیدمحمدعلی علوی گرگانی ظهر امروز در دیدار با رئیس جدید مرکز خدمات حوزه های علمیه، ارائه خدمات هدفمند در مرکز خدمات حوزه را مورد تاکید قرار داد و اظهار کرد: مشکلات حوزویان به صورت دقیق شناسایی شده و با برنامه‌ریزی دقیق و مناسب، خدمات به‌صورت هدفمند ارائه شود.

وی با اشاره به اقدامات مرکز خدمات حوزه علمیه، خدمات و فعالیت های طلاب در زمان شیوع کرونا وکمک به بیماران را قابل تقدیر دانست و افزود: مشکلات زیادی در کشور وجود دارد و این موضوع سبب می‌شود طلاب با سختی زیادی مواجه باشند و باید نسبت به رفع مشکلات آنها اهتمام ویژه‌ای وجود داشته باشد.

این مرجع تقلید با اشاره به اهمیت فعالیت مرکز خدمات حوزه‌های علمیه تصریح کرد: مرکز خدمات باید همت مناسبی در راستای رفع مشکلات طلاب داشته باشد و از هیچ تلاشی دریغ نکند.

انتهای پیام/۷۸۰۲۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول