اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

بیان مشکلات طلاب کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با مدیر حوزه‌های علمیه کشور/قول مساعدت آیت‌الله اعرافی برای رفع مشکلات

مجمع نمایندگان طلاب و فضلای کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با مدیر حوزه‌های علمیه کشور مشکلات حوزه‌های استان را مطرح کردند.

بیان مشکلات طلاب کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با مدیر حوزه‌های علمیه کشور/قول مساعدت آیت‌الله اعرافی برای رفع مشکلات

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، مجمع نمایندگان طلاب و فضلای کهگیلویه و بویراحمد با آیت‌الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور در قم دیدار و گفت‌وگو کردند.

حجت‌الاسلام علی امینی‌اطهر عضو هیئت رئیسه مجمع نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد در همین خصوص گفت: تاسیس رشته‌های تخصصی تبلیغ، مشاوره، تفسیر و  کلام در استان از جمله خواسته‌های مطرح شده طلاب استان در این دیدار بود.

وی با اشاره به اینکه به دلیل وضعیت خاص استان طلاب پشتوانه حمایتی ندارند، گفت: با توجه به این شرایط، می‌طلبد توجه ویژه‌ای به طلاب استان برای جذب و اشتغال آنها در مراکز حوزوی صورت گیرد.

 

امینی‌اطهر عنوان کرد: پرداخت وام و کمک‌های موردی به طلاب از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست بود و خواستار حمایت مادی در قالب وام و کمک‌های موردی به طلاب استان با توجه به مشکلات آنها شدیم.

عضو هیئت رئیسه مجمع نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: توجه ویژه جهت اسکان طلاب استان در شهرک مهدیه قم و تاسیس مدرسه علمیه بیشتر در استان کهگیلویه و بویراحمد به ویژه مناطق باشت، لیکک و چاروسا با توجه به رتبه ممتاز استان در استقبال جوانان برای پذیرش و ورود به حوزه مسئله دیگری بود که با مدیر حوزه‌های علمیه کشور در میان گذاشته شد.

 

وی با تاکید بر ایجاد طرح‌های اقتصادی برا پشتوانه حوزه‌های استان گفت: اعضای مجمع طلاب در تصمیم‌گیرهای حوزه در قم و کهگیلویه و بویراحمد نقشی ندارند، ضمن اینکه خواستار حضور در جلسات طلاب هستیم.

وی با اشاره به اینکه از ظرفیت‌ طلاب استان در مدیریت مدارس قم استفاده شود، گفت: مساعدت برا ساخت و تکمیل ساختمان مجمع طلاب استان در این نشست هم مطرح شد.

وی  با بیان اینکه آیت‌الله اعرافی توجه ویژه‌ای به نیروهای جهادی در استان دارد، عنوان کرد: مدیر حوزه‌های علمیه کشور در این نشست قول مساعدت و همکاری همه جانبه برای رفع مشکلات طلاب و حوزه‌های علمیه را داد.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول