اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

خطوط قرمز نظام در مذاکرات رعایت شود/ مردم به برنامه نامزدها در انتخابات رأی بدهند

امام جمعه زرین‌شهر گفت: ضرورت هوشیاری در مذاکرات یک راهبرد مهم است، فراموش نکنیم که آمریکا سخت به دنبال این است که به دنیا القا کند خارج شدن آمریکا از برجام کار ترامپ بوده است و ربطی به ما ندارد.

خطوط قرمز نظام در مذاکرات رعایت شود/ مردم به برنامه نامزدها در انتخابات رأی بدهند

به گزارش خبرگزاری فارس از لنجان، حجت‌الاسلام قاسم باقریان ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه زرین‌شهر اظهار کرد: ضرورت هوشیاری در مذاکرات یک راهبرد مهم است که مورد تأکید مقام معظم رهبری نیز قرار گرفته است، فراموش نکنیم که آمریکا سخت به دنبال این است که به دنیا القا کند خارج شدن آمریکا از برجام کار ترامپ بوده است و ربطی به ما ندارد.

امام جمعه زرین‌شهر متذکر شد: مذاکره در رابطه با توان موشکی و مقاومت و ایستادگی ایران عزیز از خطوط قرمز ماست و مسؤولان مذاکره‌کننده کشورمان باید بدانند که آمریکا به دنبال آبروی رفته خود و تحمیل برخی موانع پیش روی ملت ایران است.

وی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین خاطرنشان کرد: در قضیه جنایات و وحشی‌گری رژیم منحوس صهیونیستی مراقب باشیم دچار حربه تحریف نشویم چراکه این رژیم غاصب در روزهای پایان ماه مبارک رمضان با بی‌شرمی تمام مردم فلسطین را از خانه‌های خود بیرون کرده و خانه  آن‌ها را مصادره کردند و مردان، زنان و کودکان مظلوم را به خاک و خون کشیدند.

باقریان افزود: امروز خون سردار دل‌ها و مرد میدان مقاومت حاج قاسم عزیز ما در مقابله با رژیم غاصب صهیونیستی باعث وحدت و همدلی مردم غزه شده که زیر شدیدترین حملات رژیم صهیونیستی جانانه در حال دفاع از خود هستند و با موشک‌باران  جواب دندان‌شکنی به رژیم وحشی صهیونیستی می‌دهند البته جالب است بدانید که در چنین شرایطی هم آمریکا با بی‌شرمی تمام رژیم صهیونیستی را خط قرمز خود اعلام می‌کند و در برابر به خاک و خون کشیدن مظلومان سکوت می‌کند.

امام جمعه زرین‌شهر با توجه به درپیش بودن سالروز آزادسازی خرمشهر یادآور شد: فتح خرمشهر یکی از اثرات مهم مقاومت و ایستادگی، استقامت و دفاع و روحیه ایثار و شهادت بود و اتکا به همین خصلت و ویژگی‌ها دشمنان را که به خیال خود به پیروزی رسیده بودند به زانو درآوردیم.

وی ادامه داد: یکی از اسطوره‌های مؤثر فتح خرمشهر سرادر عزیز و بزرگ ما سردار حسین قجه‌ای است که هنوز بعد از سال‌ها ویژگی‌های اخلاقی و اجتماعی آن شهید عزیز برای ما به ویژه نسل جوان شناخته شده نیست.

باقریان حضور در انتخابات را یک فریضه مهم برشمرد و تصریح کرد: در انتخابات توجه به شعارها نداشته باشیم بلکه به طرح‌ها و برنامه‌ها توجه کنیم چراکه مشکلات کشور با وعده دادن حل نمی‌شود بلکه باید برای حل آن‌ها طرح و برنامه کاربردی داشته باشیم.

امام جمعه زرین‌شهر متذکر شد: وعده و خیال‌پردازی‌ها نمی‌تواند مشکلات را حل کند البته مردم با بصیرت و دقت به دنبال طرح‌های کاربردی نامزدها باشند.

انتهای پیام/۶۳۰۸۱/ح۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول