اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

پیوستن دوباره آمریکا به مذاکرات هسته‌ای، نقشه فریب است

نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه و برخواردرمجلس شورای اسلامی گفت: پیوستن آمریکا به مذاکرات چهار به‌علاوه یک (1+4)، درواقع شروع طرح فریب دیگری باهدف محدودسازی غنی‌سازی صلح‌آمیز هسته‌ای کشورمان است.

پیوستن دوباره آمریکا به مذاکرات هسته‌ای، نقشه فریب است

حسینعلی حاجی دلیگانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شاهین‌شهر اظهار کرد: پیوستن آمریکا به مذاکرات  چهار به‌علاوه یک (۱+۴)، درواقع شروع طرح فریب دیگری باهدف محدودسازی غنی‌سازی صلح‌آمیز هسته‌ای کشورمان است.

نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه و برخواردر مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: هدف اصلی آمریکا از پیوستن دوباره به مذاکرات،  جلوگیری از اجرای قانون «اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها مصوب مجلس شورای اسلامی ست.

وی افزود: این قانون که رئیس مجلس شورای اسلامی ۱۱ آذر ۱۳۹۹ به رئیس‌جمهور ابلاغ کرد، در راستای تأمین شروط ۹ گانه مقام معظم رهبری در خصوص توافق هسته‌ای به تصویب نمایندگان ملت رسیده است.

حاجی‌دلیگانی ادامه داد که در این قانون  بر شروع غنی‌سازی ۲۰ درصد، استفاده از آبشارهای سانتریفیوژ های نسل‌های پیشرفته، بهره‌برداری از کارخانه تولید اورانیوم فلزی و رفع تحریم‌های اقتصادی و نفتی آمریکا به‌صورت یکجا تصریح‌ شده است.

دبیر هیأت‌ رئیسه مجلس اظهار داشت: آمریکا پس‌از آن که از طریق ایادی خود در داخل نتوانست جلوی اجرای قانون راهبردی لغو تحریم‌ها را بگیرد طرح اجرای گام‌به‌گام پیوستن به مذاکرات هسته‌ای را مطرح کرد.

وی یادآوری کرد که جمهوری اسلامی ایران با پیشنهاد بازگشت گام‌به‌گام آمریکا به توافق هسته‌ای مخالف و اعلام کرده است در صورتی به تعهدات برجامی خود بازخواهد گشت که تحریم‌های این کشور کامل و یکجا برداشته شود.

نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه و برخواردرمجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این دستور رهبری معظم انقلاب که فرمودند " ایران هنگامی به تعهدات برجامی خود بازخواهد گشت که آمریکا همه تحریم‌ها را در عمل و نه در حرف یا بر روی کاغذ، لغو کند و این لغو تحریم‌ها مورد راستی آزمایی ایران قرار گیرد. این، سیاست قطعی و غیرقابل‌برگشت جمهوری اسلامی و مورد اتفاق همه مسئولان است و هیچ‌کس از آن عدول نخواهد کرد." برای مسئولان، تنها نقشه راه مذاکرات هسته‌ای پیش روست.

انتهای پیام/۶۳۰۹۸/ج۲۰/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول