اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

دستگیری سارقان به عنف طلاجات کودکان در کاشان

با تلاش همه‌جانبه مأموران کلانتری ۱۴ ناجی آباد کاشان، سارقان به عنف طلاجات کودکان در کاشان شناسایی و دستگیر شدند.

دستگیری سارقان به عنف طلاجات کودکان در کاشان

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، سرهنگ حسین بساطی صبح امروز با اعلام خبر دستگیری سارقان به عنف طلاجات کودکان در کاشان اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت به عنف طلاجات کودکان در پوشش خانواده در سطح پارک‌های شهر کاشان و متواری شدن سارقان، موضوع به‌ صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان گفت: در بررسی‌های اولیه و با توجه به فقدان هیچ‌گونه دلیل و مدرکی مبنی بر محل وقوع جرم، مأموران کلانتری ۱۴ ناجی‌آباد با بهره‌گیری از تجارب ارزنده خود نهایتاً پس از چندین روز تعقیب و مراقبت و گشت‌زنی‌های پنهان موفق شدند متهمان را شناسایی و قبل از انجام سرقت مجدد در سطح پارک بازی یکی از اماکن تفریحی کاشان دستگیر کنند.

وی افزود: متهمان که خانمی ۳۱ ساله به همراه فرزند و برادرش بودند به کلانتری انتقال پیدا کردند که ابتدا منکر هرگونه بزه انتسابی شده و پس از مواجه‌شدن با اسناد و مدارک جرم به‌ ناچار لب به اعتراف گشوده و تاکنون به ۳ مورد سرقت به عنف طلاجات کودکان اعتراف و تحقیقات در این خصوص کماکان ادامه دارد.

بساطی با اشاره به اینکه متهمان با دستور مقام قضائی روانه زندان شدند به شهروندان توصیه کرد: از پوشیدن زیورآلات قیمتی هنگام تردد کودکان در معابر، بوستان‌ها و اماکن عمومی و مذهبی خودداری کنند.

انتهای پیام/۶۳۱۲۳/ح/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول