اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

دستگیری سارق 20 مغازه در لنجان

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری سارق مغازه‌های شهرستان لنجان در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان و اعتراف وی به 20فقره سرقت خبر داد.

دستگیری سارق 20 مغازه در لنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، حسین ترکیان اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت مغازه در شهرستان لنجان، کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان به صورت ویژه موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان افزود: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد این سرقت‌ها توسط یک نفر انجام گرفته و وی پس از شناسایی مغازه‌های فاقد دزدگیر و دوربین مداربسته شیشه و قفل در را تخریب و اقدام به سرقت اموال درون آن‌ها می‌کرده است.

وی خاطرنشان کرد: کارآگاهان پس از چندین شبانه روز رصد هوشمندانه و گشت‌زنی‌های محسوس و نامحسوس در سطح شهر سرانجام این سارق که از افراد سابقه‌دار است را شناسایی و دستگیر کردند.

ترکیان عنوان داشت: متهم پس از دستگیری در مواجه با مدارک و مستندات پلیس به ۲۰ فقره سرقت مغازه اقرار کرد که در این زمینه پرونده تشکیل و وی برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول