اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

اعتراض 85 رد صلاحیت شده، به هیأت نظارت مرکزی در تهران ارسال شد

رئیس هیأت عالی نظارت بر ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه از 101 نفر رد صلاحیت شده در هیأت عالی نظارت 85 نفر خواستار ارسال اعتراض خود به هیأت مرکزی نظارت شدند، گفت: هیات نظارت مرکزی در تهران 10 روز فرصت دارد که به اعتراضات در این مرحله رسیدگی و نظر خود را اعلام کند.

اعتراض 85 رد صلاحیت شده، به هیأت نظارت مرکزی در تهران ارسال شد

حجت‌الاسلام حسن شجاعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: از مجموع رد صلاحیتی‌ها ۱۳۸ نفر مراتب اعتراض خود را به هیأت عالی نظارت ارسال کردند که در این رابطه جلسات متعددی برگزار و با دقت اعتراض تک به تک افراد و پرونده‌ها بررسی شد.

رئیس هیأت عالی نظارت بر ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه پس از ساعت‌ها بررسی در هیأت عالی نظارت از ۱۳۸ اعتراضی رد صلاحیت ۳۷ نفر تأیید و ۱۰۱ نفر هم رد شد، اضافه کرد: پس از این مرحله مهلت چهار روزه برای اعتراض تعیین شد و رد صلاحیت شدگان از روز شنبه ۲۵ اردیبهشت‌ماه تا ۲۸ اردیبهشت‌ماه به مدت چهار روز فرصت داشتند که اعتراض خود را به دبیرخانه هیأت عالی نظارت بر انتخابات استان مستقر در استانداری طبقه همکف تحویل دهند.

وی با اشاره به اینکه از کل 101 نفر رد صلاحیت شده در هیأت عالی نظارت 85 نفر خواستار ارسال اعتراض خود به هیأت مرکزی نظارت شدند، بیان کرد: هیأت نظارت مرکزی در تهران 10 روز فرصت دارد که به اعتراضات در این مرحله رسیدگی کرده و نظر خود را اعلام کند.

شجاعی تصریح کرد: رسیدگی به پرونده‌ها در این مرحله به حضور رئیس هیأت عالی نظارت انجام می‌شود، هرچند که خود رئیس حق رای ندارد.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول