اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

آشوری: مقاومت در منطقه به برکت خون شهید سلیمانی متحول شده است/ اضمحلال صهیونیست‌ها تحقق وعده الهی است

نماینده مردم هرمزگان در خانه ملت گفت: مقاومت در منطقه به برکت خون شهید سلیمانی و دیگر شهدای مقاومت به نقطه‌ای از توانمندی رسیدن که پاسخ‌های اخیر به جنایت صهیونیست‌ها، دنیا را شگفت زده کرده است.

آشوری: مقاومت در منطقه به برکت خون شهید سلیمانی متحول شده است/ اضمحلال صهیونیست‌ها تحقق وعده الهی است

محمد آشوری امشب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: جریان مقاومت در منطقه جریان اصیلی است که برآمده از وجدان‌های آگاه و اندیشه‌های روشن ملت‌های منطقه در مسیر رسیدن به استقلال و آزادی بوده است و در شرایطی که مردم فلسطین به دنبال یک زندگی شرافتمندانه به سمت مقاومت روی آورده‌اند، دشمن صهیونیستی در شرایط مضمحلانه درصد توهین به مقدسات اسلام و ارزش‌های الهی است.

وی افزود: هتک حرمت مسجد الاقصی و آواره ساختن شمار دیگری از مردم مظلوم فلسطین به بهانه طرح‌های امنیتی و شهرک‌سازی، روش گستاخانه‌ای است که غاصبان صهیونیستی به منظور در هم شکستن اراده مردم دنبال می‌کنند اما اکنون معادلات منطقه‌ای به نفع مقاومت و به برکت خون شهیدان آن بخصوص شهید حاج قاسم سلیمانی متحول شده است.

نماینده مردم هرمزگان در خانه ملت با بیان این که دیگر دوران جنایت پی در پی اما بی پاسخ در منطقه گذشته است، تصریح کرد: مقاومت با تجهیز شدن به انواع متنوعی از جنگ‌افزارهای نوین با دانش بومی توانسته در سه شب اخیر دشمن صهیونیستی را در هم بکوبد و این اوج اقتدار را برغم بمباران مستمر صهیونیست‌ها ادامه دهد.

آشوری گفت: مقاومت در روزهای آینده و در صورت ادامه تحرکات ددمنشانه صهیونیست‌ها با انواع جدید و متنوع دیگری از تجهیزات به ایستادگی و پاسخ اقدام خواهد کرد که صهیونیست‌ها را در هم خواهد کوبید و تجربه جدیدی از مقاومت در منطقه رقم خواهد خورد که پیروزی و نصرت وعده داده شده الهی را شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/ 88055

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول