اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

تداوم تلاش‌های اتاق بازرگانی بندرعباس برای اصلاح وضعیت مالیاتی استان

رییس اتاق بازرگانی بندرعباس گفت: چطور ممکن می شود که شرکت های بزرگی که در این استان حضور دارند و بار آلایندگی آنها نصیب مردم هرمزگان می شود ثبت شرکت هایشان را در مرکز و یا استان های دیگر انجام دهند و درآمد مالیاتی آنها نصیب استان های دیگر شود و صراحتا می گویم که این ظلم بزرگی در حق مردم این استان است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد رضا صفا عصر امروز در دیدار با محمد آشوری نماینده مردم هرمزگان در خانه ملت اظهار کرد: اتاق بازرگانی بندرعباس از هر فرصتی برای رفع مشکلات و موانع بخش خصوصی استفاده می کند و امروز بازرگانان بیش از هر زمان دیگری نیاز به همراهی و حمایت‌های مسوولان دارند.

وی بیان داشت: شکوفایی و رشد اقتصادی زمانی محقق می شود که مشکلات مالیاتی  بازرگانان، مشکلات کاشت، برداشت و فروش محصولات کشاورزان، مشکلات تولیدکنندگان و مشکلات قوانین غیرکارشناسی و دست و پاگیر حل و فصل شود.

 

رییس اتاق بازرگانی ادامه داد: تعامل نمایندگان مجلس به ویژه آقای آشوری با پارلمان بخش خصوصی مثال زدنی است که حضور مداوم نمایندگان برای رصد مشکلات این بخش خود گواهی است بر این مدعا.

صفا یادآور شد: اینک اتاق در مسیر تحول قرار گرفته است و این تحول بدون شک بدون همراهی و حمایت مسوولان محقق نمی شد.

وی بیان داشت: چطور ممکن می شود که شرکت های بزرگی که در این استان حضور دارند و بار آلایندگی آنها نصیب مردم هرمزگان می شود ثبت شرکت هایشان را در مرکز و یا استان های دیگر انجام دهند و درآمد مالیاتی آنها نصیب استان های دیگر شود و صراحتا می گویم که این ظلم بزرگی در حق مردم این استان است.

رییس اتاق بازرگانی بندرعباس خاطرنشان کرد: با توجه به کشت خارج از فصل محصولات استان هرمزگان بدون شک این محصولات بازار بسیار خوبی در کشورهای هدف دارند و اتاق بازرگانی بندرعباس می کوشد تا بازار محصولات استان هرمزگان را در کشورهای حاشیه خلیج فارس و کشورهای اروپایی تقویت نماید که البته این مهم نیازمند حمایت ویژه مسوولان است.

صفا ادامه داد: امروز تولیدکنندگان و بازرگانان اتاق بازرگانی بندرعباس را از خود می دانند و اعتمادی که امروز بر جو اتاق حاکم شده است نتیجه زحمات مسوولان، هیات نمایندگان وتمام همکاران به ویژه شخص استاندار بوده که جا دارد از ایشان قدردانی ویژه داشته باشم.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول