اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

بسته حوادث| از جان باختن بر اثر برق‌گرفتگی تا کشف انبار لاستیک احتکار

مهم‌ترین اخبار حوادث طی شبانه‌روز گذشته در استان فارس، از جان باختن بر اثر برق‌گرفتگی در کوار تا کشف انبار لاستیک احتکار در نی‌ریز را می‌توانید در این بسته خبری مشاهده کنید.

بسته حوادث| از جان باختن بر اثر برق‌گرفتگی تا کشف انبار لاستیک احتکار

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، مهم‌ترین اخبار حوادث طی شبانه‌روز گذشته در استان فارس را می‌توانید در این بسته خبری مشاهده کنید.

مرگ به علت برق گرفتگی

فرمانده انتظامی کوار گفت: روز گذشته زنی 51 ساله در حال تنظیف کولر آبی، دچار برق گرفتگی شد و جان خود را از دست داد.

علی بابایی بیان کرد:‌ روز گذشته از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارشی از انتقال فردی مصدوم برق گرفتگی و انتقال به یکی از مراکز درمانی شهرستان کوار به ماموران انتظامی اعلام شد.

وی افزود: با حضور تیم انتظامی در محل مشخص شد که خانمی 51 ساله در حال تنظیف کولر آبی بوده که دچار برق گرفتگی شده و در مراکز درمانی جان خود را از دست داده است.

فرمانده انتظامی کوار به شهروندان توصیه کرد هنگام کار با وسایل برقی حتما اصول ایمنی را رعایت کنندتا شاهد حوادث دلخراش نباشیم.

دستبند پلیس بر دستان قاتل گستاخ

فرمانده انتظامی داراب از دستگیری قاتلی 39 ساله خبر داد که یک نفر را به قتل رسانده و 2 نفر را نیز مجروح کرده بود.

سرهنگ علیرضا نوشاد اظهار داشت: روز گذشته پس از گزارش پلیس 110 مبنی بر یک مورد درگیری منجر به قتل در میدان الله شهرستان داراب، تیمی از ماموران انتظامی کلانتری 11 امام، به سرعت به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد یک نفر بر اثر تیراندازی شخصی ناشناس با اسلحه کلاش، مجروح شده و فردی دیگر نیز به قتل رسیده است.

فرمانده انتظامی داراب اظهار کرد: با حضور به موقع پلیس، فرد ضارب که خود را در محاصره ماموران انتظامی دیده و فرصت متواری شدن را نداشت، اقدام به تیراندازی به سمت کارکنان انتظامی کرد.

نوشاد با بیان اینکه بر اثر تیراندازی قاتل یکی از کارکنان کلانتری 11 امام مورد اصابت گلوله قرار گرفت، تصریح کرد: پس از اینکه قاتل تسلیم ماموران انتظامی نشد سریعا نیروهای کمکی در محل حاضر و  وی که با یک دستگاه موتورسیکلت قصد فرار داشت را با سرعت عمل و تیراندازی متقابل مجروح و دستگیر کردند.

رئیس پلیس شهرستان داراب با بیان اینکه در این حادثه بر اثر تیراندازی قاتل، مرد رهگذر 45 ساله به همراه یکی از کارکنان انتظامی مجروح و راهی بیمارستان شدند، گفت: جسد متوفی که مردی 42 ساله بود تحویل پزشک قانونی شد.

وی با بیان اینکه قاتل 39 ساله مجروح و پس از اعزام به بیمارستان در بازجویی اولیه علت و انگیزه قتل را اختلافات شخصی با مقتول عنوان کرد، گفت: حال مزاجی مجروحان بستری شده، رضایت بخش می‌باشد.

نوشاد با اشاره به اینکه با خویشتنداری، صبر و حوصله در اتفاقات روزمره زندگی و با آموزش های صحیح خانواده همچنین کنترل هیجانات می‌توان جلوی بسیاری از حوادث و جرائم جبران ناپذیر را گرفت، افزود: نیروی انتظامی با قاطعیت با بر هم زنندگان نظم و امنیت برخورد می‌کند و از عموم شهروندان درخواست می‌شود هرگونه موارد مشکوک را به سامانه فوریت‌های پلیسی 110 گزارش کنند.

کشف  3 هزار و 250 قطعه  مرغ خارج از شبکه توزیع

فرمانده انتظامی کوه چنار از کشف 3 هزار و 250 قطعه مرغ خارج از شبکه توزیع در این شهرستان خبر داد.

لطف الله محمدی با اعلام این خبر بیان داشت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق مأموران انتظامی حین گشت زنی و کنترل خودروهای عبوری و با همکاری اداره صنعت و معدن شهرستان، به 2 دستگاه کامیون حامل مرغ مشکوک و آنها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از آن خودروها، 3 هزار و 250 قطعه مرغ خارج از شبکه توزیع کشف شد، افزود: در این خصوص 2 نفر برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کوه چنار با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش مرغ‌های مکشوفه را 2 میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، گفت: برخورد قاطعانه با خروج بدون مجوز و جلوگیری از قاچاق فرآورده های دامی و طیور با جدیت در دستور کار پلیس قرار دارد.

دستگیری 43 معتاد و خرده‌فروش مواد مخدر در کازرون

فرمانده انتظامی کازرون از دستگیری 43 معتاد و خرده فروش مواد مخدر در عملیات‌های یک ماهه پلیس این شهرستان خبر داد و گفت: در این خصوص 14 کیلو و 498 گرم انواع مواد مخدر کشف شده است.

اسماعیل زراعتیان اظهار داشت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده با هدف شناسایی و دستگیری معتادان و توزیع کنندگان مواد مخدر با جدیت در دستور کار پلیس شهرستان کازرون قرار دارد.

وی ادامه داد: با توجه به نوع مطالبات شهروندان همچنین احصاء کارشناسی انجام شده، طرح های مختلفی در یک ماهه گذشته در سطح شهرستان با هدف برخورد با معتادان و خرده فروشان مواد مخدر به مرحله اجرا گذاشته شد.

فرمانده انتظامی کازرون افزود: در اجرای این طرح‌ها، 43 نفر معتاد و توزیع کننده دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان، 14 کیلو و 498 گرم انواع مواد مخدر کشف شد.

زراعتیان با بیان اینکه  متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، گفت: طرح مقابله با توزیع کنندگان مواد مخدر و هنجارشکنان به منظور سالم سازی محیط و پاک سازی مناطق آلوده و جلب رضایت عمومی مردم با تمام توان ادامه دارد.

کشف انبار لاستیک احتکار در نی‌ریز

فرمانده انتظامی نی‌ریز از کشف یک انبار لاستیک احتکار به ارزش 5 میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ سیدمحمد یوسفی بیان کرد: ماموران کلانتری 11 شهرستان نی‌ریز پس از انجام یک سری کارهای اطلاعاتی و تحقیقات تخصصی، موفق به شناسایی یک انبار لاستیک احتکار شدند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از این انبار، 425 حلقه لاستیک احتکار با مارک های مختلف را کشف کردند.

فرمانده انتظامی نی‌ریز با بیان اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش این محموله 5 میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و تحویل مراجع قضائی شد.

انتهای پیام/س

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول