اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

خراسان رضوی شانس حضور ۲ نماینده در لیگ برتر فوتبال بانوان دارد

نایب رئیس هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: ۲ تیم کیان نیشابور و سایپا مشهد شانس صعود به لیگ برتر فوتبال بانوان را دارند.

خراسان رضوی شانس حضور ۲ نماینده در لیگ برتر فوتبال بانوان دارد

فاطمه شریف در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد، در خصوص برگزاری مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال بانوان، اظهار کرد: مسابقات از هفته گذشته در حال برگزاری است، امروز نیز جمعه هفته دوم مسابقات برگزار می‌شود. 

سرمربی تیم هیات فوتبال خراسان رضوی در خصوص حواشی عدم انجام تست کرونا برای اعضای یک تیم، پاسخ داد: گویا بازیکنان یکی از تیم‌ها که دو هفته پیش تست کرونای آن‌ها مثبت بود مجدد برای اطلاع از وضعیت خود جدا از تیم اقدام به تست کرده و این باشگاه از همه بازیکنان مجدد تست نگرفته است.

وی در ادامه افزود: سازمان لیگ به آن تیم گفته بود که باید تمام بازیکنان تست کرونا دهند و باشگاه هم دستور سازمان لیگ را انجام داد، گفته‌اند تست بازیکنان منفی است اما خدا می‌داند درست است یا خیر! نمی‌توان اثبات کرد؛ نمی‌دانم آیا راهکاری وجود دارد که بتوان تست بازیکنان را استعلام گرفت؟

شریف متذکر شد: این صداقت به وجدان آدم‌ها برمی‌گردد، سلامتی بسیار از این جام مهمتر است برای مثال ما اگر بخواهیم بازیکن خوب تیم‌مان که کرونا دارد را به مسابقات بیاوریم روحیه‌ جوانمردی و اصل ورزش را زیر سوال برده‌ایم.

نائب رییس هیئت فوتبال خراسان رضوی در رابطه با شانس صعود تیم‌های فوتبال خراسان به لیگ برتر فوتبال بانوان خاطرنشان کرد: تیم‌های سایپا و کیان نیشابور از تیم‌های خوب ما هستند و هر دو باشگاه توانسته‌اند بازیکنان خوبی را در رده‌های مختلف به تیم ملی معرفی کنند.

وی در پایان تشریح کرد: هر دو باشگاه برای مسابقات از قانونی که سازمان لیگ گذاشته بود( هر تیمی می‌تواند پنج بازیکن لیگ برتری بگیرد) استفاده کردند و شرایط این را داریم که حداقل یک نماینده در لیگ برتر داشته باشیم؛ هرچند با توجه به اینکه این دو تیم در دو گروه مختلف هستند هر دو شانس صعود دارند.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول