اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

مرحله نهایی فوتسال بانوان| شاگردان شریف در خانه باختند

تیم‌ سایپا در هفته نخست مرحله نهایی فوتسال بانوان نخستین برد خود را در مشهد مقابل هیأت فوتبال خراسان رضوی کسب کرد.

مرحله نهایی فوتسال بانوان| شاگردان شریف در خانه باختند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس از مشهد، با پایان مرحله مقدماتی لیگ برتر فوتسال بانوان تیم‌های سایپا، پالایش نفت آبادان، شرکت ملی حفاری و هیأت خراسان رضوی به مرحله دوم راه پیدا کردند.

تیم‌های حاضر در این مرحله به صورت دوره‌ای با هم رقابت می‌کنند تا قهرمان لیگ مشخص شود.

بر این اساس، هفته نخست مرحله نهایی امشب با برگزاری دو دیدار پیگیری شد و  هیأت فوتبال خراسان رضوی در سالن شهید بهشتی مشهد میزبان سایپای تهران بود.

این بازی با نتیجه ۲ بر ۱ به سود تیم سایپا به پایان رسید تا نماینده تهران نخستین و تنها برنده هفته نخست مرحله نهایی فوتسال بانوان باشد.

سرمربی تیم هیأت فوتبال خراسان در پایان این دیدار اظهار کرد: بازی امشب دو تیم سایپا و هیأت فوتبال خراسان رضوی جزو بهترین بازی‌های چند سال اخیر لیگ برتر فوتسال بانوان بود و کیفیت فنی بالایی داشت.

فاطمه شریف تصریح کرد: در نیمه نخست ما از تیم سایپا ضعیف‌تر بودیم ولی در نیمه دوم توپ و بازی بیشتر در اختیار ما بود، اما درخشش توسلی دروازه‌بان سایپا و بدشانسی ما سبب شد تا توپ‌های ما گل نشود و این بازی را با وجود تمام موقعیت‌هایی که داشتیم واگذار کنیم.

وی با بیان اینکه هنوز پنج بازی دیگر باقی مانده است، عنوان کرد: شکست این بازی را حتما جبران می‌کنیم، اگر در این بازی پاورپلی کرده بودیم زودتر به نتیجه می‌رسیدیم.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول