اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

حلقه مفقوده کشور، مدیریت است/ انتخابات خانه احزاب پس از کرونا برگزار می‌شود

نایب رئیس خانه احزاب استان زنجان ضمن تأکید بر انتخاب اصلح در انتخابات شورا و ریاست جمهوری گفت: حلقه مفقوده کشور، مدیریت است.

حلقه مفقوده کشور، مدیریت است/ انتخابات خانه احزاب پس از کرونا برگزار می‌شود

اکبر عباسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در انتخابات رسمی کشور دو اصل داریم که یکی برگزاری انتخابات برای سند نظام و دیگری حضور حداکثری مردم است که مردم سالاری دینی را تضمین و تایید می‌کند.

وی تصریح کرد: در این بحث چند دیدگاه وجود دارد، اولین بحث کشورهایی است که چشم به ایران دوخته‌اند و اگر حضور پرشور مردم را در پای صندوق‌های رای ملاحظه کنند دلگرم خواهند شد و مبارزه با عدالتی را ادامه خواهند داد.

عباسی گفت: نگاه دوم نیز کشورهای استکباری است که اگر ببینند حضور مردم کمرنگ است، فشار به مردم و نظام را افزایش می‌دهند تا خواسته‌های خود را تحمیل کنند.

نایب رئیس خانه احزاب استان زنجان ادامه داد: نگاه دیگر داخلی است، که در قالب آن دلسوزان نظام انتظار دارند، همه مردم بدون در نظر گرفتن گرایش‌ها در پای صندوق‌های رای حضور استکبارشکن داشته باشند تا پایه‌های نظام مستحکم‌تر شود.

وی در ادامه به شرایط انتخاب اصلح در انتخابات اشاره کرد و افزود: در مرحله تایید صلاحیت شورای نگهبان باید دقت کند که چه کسی را معرفی کند و کسانی که نمره قبولی دارند را به مردم معرفی کند.

عباسی ادامه داد: در ادامه نیز این مردم هستند که باید انتخاب اصلح داشته باشند، یعنی وقتی شخصی در شورای نگهبان تایید می‌شود، مردم نیز، افراد پاکدست و مجرب و دارای کارنامه‌‌دار را انتخاب کنند، افرادی که نمره قبولی در حوزه مدیریتی خود داشته باشند.

نایب رئیس خانه احزاب استان زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر حلقه مفقوده کشور، مدیریت است، اضافه کرد: در چنین شرایطی مردم باید توجه کنند که انتخاب خود را با مشورت و اساس معیارهای رهبری انجام دهند.

عباسی به بحث انتخابات شوراها نیز اشاره کرد و گفت: شوراهای شهر فرهیختگان مدیریت شهری هستند، به همین دلیل شورا جای سیاسی‌کار نیست، در حالی که گاها به خاطر سیاست‌زدگی هم خود شورا و هم مردم آسیب می‌بینند.

وی با اشاره به اینکه شورا یک نهاد اجتماعی و فرهنگی و خدماتی است، اضافه کرد: اگر اصل اساسی قانون را بررسی کنیم شورا اصلا سیاسی نیست و از فعالیت‌های محله‌محور است و باید با رای و نظر مردم باشد.

نایب رئیس خانه احزاب استان زنجان با اشاره به اینکه افراد باید بر مبنای خدمت انتخاب شوند و به امور شهر بپردازند و تعالی و پیشرفت را سرلوحه کار خود قرار دهند، اضافه کرد: در روز رای‌گیری نیز مردم باید در پای صندوق‌های رای حضور پیدا کرده و شاخصه‌های رهبر انقلاب را نسبت به ریاست جمهوری نصب العین قرار دهند.

وی همچنین در ارتباط با انتخابات خانه احزاب استان زنجان نیز گفت: به علت شیوع ویروی کرونا انتخابات برگزار نشده است و پس از پایان کرونا، فرآیند انتخابات برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول