اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

احداث خط انتقال آب شرب روستای حصار به طول ۳۵۰۰

مدیر کارگروه زیرساخت و عمران قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الامر (عج) گفت: به دلیل نداشتن آب شرب بهداشتی و فرسوده بودن خط انتقال در روستای حصار ، خط انتقال آب به طول ۳۵۰۰ متر حفاری و احداث گردید.

احداث خط انتقال آب شرب روستای حصار به طول ۳۵۰۰

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مجتبی مهاجری مدیر کارگروه زیرساخت و عمران قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در خصوص احداث این پروژه گفت: یکی از عمده مشکلات اساسی روستاهای محروم، نداشتن آب شرب بهداشتی است و همین امر سبب شده تا بخش عمده ای از جمعیت روستایی به شهر و حاشیه شهر مهاجرت کنند و روستا رو به تعطیلی رود.

وی لفزود: پس از مطالعات صورت گرفته در روستای حصار دهستان چوقور بخش طارم سفلی به این نتیجه رسیدیم که نداشتن آب شرب بهداشتی و فرسوده بودن خط انتقال روستا از عمده مشکلات این روستا است.

مهاجری در ادامه بیان کرد: خط انتقال این روستا به طول ۳۵۰۰ متر حفاری و احداث گردید،  این پروژه به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی و با مشارکت اداره آبفای استان قزوین، شورا، دهیار و اهالی روستای حصار در طی یک ماه به نتیجه رسید.

وی  در پایان افزود: روستای حصار دارای ۱۵۰ خانوار و مرکز دهستان چوقور می باشد. این روستا در دفاع مقدس دوازده شهید و پنج جانباز و دو آزاده تقدیم جمهوری اسلامی ایران کرده است.

روستای حصار در صد و پنجاه کیلومتری مرکز استان قزوین واقع شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول