اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

بهره مندی ۷۰ خانوار روستای دهنج از آب شرب بهداشتی

مدیر کارگروه زیرساخت و عمران قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه قزوین گفت: با آغاز عملیات اجرایی احداث مخزن یکصد متر مکعبی، خط انتقال و شبکه داخلی روستای دهنج ، ۷۰ خانوار این روستا از نعمت آب شرب بهداشتی بهره مند خواهند شد.

بهره مندی ۷۰ خانوار روستای دهنج از آب شرب بهداشتی

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مجتبی مهاجری مدیر کارگروه زیرساخت و عمران قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه قزوین گفت: با آغاز عملیات اجرایی احداث مخزن یکصد متر مکعبی، خط انتقال و شبکه داخلی روستای دهنج ، ۷۰ خانوار این روستا از نعمت آب شرب بهداشتی بهره مند خواهند شد.

وی در ادامه افزود: این پروژه با همکاری و مشارکت قرارگاه پیشرفت و آبادانی، شرکت آبفای استان و اهالی روستا در حال اجرا است، پروژه روستای دهنج، شامل احداث مخزن یکصد متر مکعبی و خط انتقال به طول یک کیلومتر و شبکه داخلی به طول دو کیلومتر است.

مهاجری در پایان گفت: یکی از اهداف اصلی قرارگاه در روستاها، ایجاد زیرساخت های حیاتی در زمینه تامین آب شرب بهداشتی پایدار و آب کشاورزی است، تامین زیرساخت های آب شرب و آب کشاورزی از مهاجرت روستائیان به شهر جلوگیری و سبب بازگشت از شهر به روستاها و همچنین افزایش تولیدات کشاورزی روستاییان می گردد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول