اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

آزادی 11 زندانی لردگانی در میلاد کریم اهل‌بیت(ع)

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لردگان گفت: به مناسبت میلاد پرخیر و برکت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی(ع) تعداد ۱۱ زندانی با استفاده از ظرفیت‌های قانونی مورد عفو و بخشودگی قرار گرفتند.

آزادی 11 زندانی لردگانی در میلاد کریم اهل‌بیت(ع)

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی دادگستری کل چهارمحال و بختیاری، سعید جریده‌اصل گفت: به مناسبت میلاد پرخیر و برکت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی(ع) تعداد ۱۱ زندانی پس از حصول اطمینان از تنبه و اصلاح رفتار ایشان با استفاده از ظرفیت‌های قانونی مورد عفو و بخشودگی قرار گرفتند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لردگان با بیان اینکه باقیمانده حبس این افراد به طور میانگین چهار ماه و یا کمتر بود، ادامه داد: به این زندانیان بر اساس میزان باقی‌مانده حبس‌شان مرخصی منتهی به آزادی اعطا شد.

وی خاطرنشان کرد: علی‌رغم اقدامات صورت گرفته جهت اصلاح و بازپروری مجرمان و کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها، رویکرد دادستانی شهرستان لردگان برخورد قاطع و بدون اغماض با مجرمان خطرناک و سابقه‌دار از جمله اشرار و مرتکبین جرائم خشن است و لذا این  افراد به هیچ عنوان مشمول ارفاقات قانونی نمی‌شوند.

انتهای پیام/68023/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول