اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

۲۳۴ زندانی جرایم غیرعمد در چهارمحال و بختیاری نیازمند کمک خیران هستند

رئیس ستاد دیه چهارمحال و بختیاری گفت: در حال حاضر ۲۳۴ زندانی با ۸۰ میلیارد تومان بدهی چشم‌انتظار کمک خیران هستند که سعی داریم در طول سال بخصوص جشن گلریزان ماه رمضان برای آزادی این افراد مبالغی جمع‌آوری کنیم.

۲۳۴ زندانی جرایم غیرعمد در چهارمحال و بختیاری نیازمند کمک خیران هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد مجید صیادی شامگاه یکشنبه در جمع اعضای شورای شهرکرد با بیان اینکه ستاد دیه در راستای کمک به زندانیان جرایم غیرعمد فعالیت می‌کند، اظهارداشت: در سال جاری تاکنون ۱۳۴ زندانی جرایم غیرعمد با ۲۱ میلیارد تومان بدهی آزاد شدند که ۹ میلیارد تومان از این بدهی توسط شاکی‌ بخشیده شد و ما بقی بدهی با ۴ میلیارد تومان بلاعوض و ۳.۵ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.  

وی با بیان اینکه برای کمک به نیازمند واقعی تحقیقات انجام و برای آزادی زندانی نیازمند تلاش می‌شود، افزود: در ماه رمضان سال گذشته در جشن گلریزان حدود ۳۷۰ میلیون تومان کمک نقدی به این منظور جمع‌آوری شده است.

صیادی بیان کرد: در حال حاضر ۲۳۴ زندانی با ۸۰ میلیارد تومان بدهی چشم‌انتظار کمک خیران هستند که سعی داریم در طول سال بخصوص جشن گلریزان ماه رمضان برای آزادی این افراد مبالغی جمع‌آوری کنیم.

وی با بیان اینکه توزیع بسته‌های حمایتی بین خانواده زندانیان در دستور کار قرار دارد، گفت: با توجه به نزدیک شدن شب عید همایش همیاران دیه با حضور خیران به جهت کمک به آزادی زندانیان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/3339

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول