اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

وعده بهره‌برداری از راه هشتگرد-طالقان در آینده ای نزدیک

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: طی تعامل کارفرما و پیمانکار پروژه و مشروط به مساعد بودن شرایط آب و هوای منطقه و تکمیل ایمنی لازم، ظرف یک ماه آینده پس از 22 سال انتظار مردم، شاهد بهره برداری از راه هشتگرد-طالقان خواهیم بود.

وعده بهره‌برداری از راه هشتگرد-طالقان در آینده ای نزدیک

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، عزیزاله شهبازی، استاندار البرز، ظهر امروز در بازدید از روند تکمیل پروژه راه هشتگرد-طالقان، گفت: خدا را شاکرم که با برنامه ریزی های صورت گرفته طی یک سال اخیر روند تکمیل راه حیاتی و مهم هشتگرد-طالقان با سرعت دنبال شد.

استاندار البرز با بیان اینکه نظارت مستمر بر روند پروژه‌ها، محرک مهمی در ارتقاء سرعت، دقت و ایمنی امور است، ادامه داد: جای دارد که این خبر مسرت بخش را به مردم و بویژه اهالی طالقان اعلام کنم که این مسیر بزودی زیر بار ترافیک می‌رود.

شهبازی بیان کرد: رعایت حداکثر ایمنی و جدیت در تکمیل مراحل ایمن سازی جاده بسیار مورد تاکید است و تنها با اطیمنان خاطر از تحقق این مهم، جاده به بهره برداری می‌رسد.

وی افزود: بر این اساس مدیرکل راه و شهرسازی استان مأموریت ویژه ای برای نظارت بر روند تکمیل و ایمن سازی جاده دارد.

استاندار البرز اضافه کرد: از مسیر بازدید شد و تمامی موارد طی گزارشی از پیمانکار مورد بررسی قرار گرفت و البته راهداری کشور مسؤولیت خطیری در اتخاذ تدابیر لازم جهت حفظ، نگهداری و ایجاد راهدارخانه در این مسیر دارد.

وی با تاکید بر اینکه سلامت و ایمنی مردم از اهم امور است، گفت: امید دارم که طی تعامل کارفرما و پیمانکار پروژه و مشروط به مساعد بودن شرایط آب و هوای منطقه و تکمیل ایمنی لازم، ظرف یک ماه آینده پس از 22 سال انتظار مردم، شاهد بهره برداری از این راه حیاتی باشیم.

استاندار البرز همچنین در بازدید از مسیر پروژه، بر ضرورت تعیین تکلیف ساخت و سازهای غیرمجاز و اتخاذ تدابیر فوری جهت تخریب تعدی به منابع ملی و طبیعی و تغییر غیرمجاز کاربری های زراعی و باغی به مسکونی تاکید کرد و مسئولان مربوطه را مکلف کرد که پس از اجرای این مهم، گزارش جامعی از روند کار، ارائه دهند.

انتهای پیام/ج/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول