اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

یک هزار و 500 زنجانی در آزمون قرآن و عترت شرکت کردند

رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت با حضور یک هزار و 538 زنجانی برگزار می‌شود، گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری مجازی این آزمون اندیشیده شده است.

یک هزار و 500 زنجانی در آزمون قرآن و عترت شرکت کردند

ابراهیم قاسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد:  نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت تا ۱۰ اردیبهشت به صورت مجازی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت با حضور یک هزار و 538 زنجانی برگزار می‌شود، اضافه کرد: تمهیدات لازم برای برگزاری مجازی این آزمون اندیشیده شده است.

رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: امسال که امکان برگزاری آزمون به‌شیوه حضوری و همانند سال‌های قبل وجود ندارد، شیوه الکترونیکی برای آزمون انتخاب شده و افراد در محل سکونت خود به شکل آنلاین به سوالات در مدت زمان معلوم پاسخ خواهند داد.

قاسمی با اشاره به اینکه چنانچه نمره آزمون شفاهی داوطلبان ۱۰۰ باشد جایزه یک میلیون تومانی به آن‌ها تعلق می‌گیرد، گفت: همچنین اگر شرکت‌کنندگان نمره بالای ۹۰ کسب کنند جایزه ۳۰۰ هزار تومانی به آن‌ها اعطا می‌شود و اگر نمره آن‌ها بالای ۷۵ باشد از طریق قرعه‌کشی به تعدادی از برگزیدگان جوایز ۱۵۰ هزار تومانی پرداخت خواهد شد.

وی اظهار کرد: آزمون امسال در ۱۴ رشته ترجمه و مفاهیم قرآن کریم (ترجمه سوره بقره و تفسیر سوره بقره)، معارف اهل‌بیت (ع)، (حفظ و مفاهیم نهج­ البلاغه، حفظ و مفاهیم صحیفه سجادیه و سبک زندگی معصومان) و حفظ قرآن کریم (حفظ و مفاهیم جزء۳۰، حفظ و مفاهیم جزء اول، حفظ و مفاهیم سوره بقره، حفظ و مفاهیم پنج جزء اول، حفظ و مفاهیم ۱۰ جزء اول، حفظ و مفاهیم ۱۵ جزء اول، حفظ و مفاهیم ۲۰ جزء اول، حفظ و مفاهیم ۲۵ جزء اول و حفظ و مفاهیم کل قرآن کریم) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول