اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

نشست احمد مرادی با سرپرست و حسابرسان دیوان محاسبات/ پیگیری تحقیق و تفحض از منطقه آزاد قشم

نماینده هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با حضور در دیوان محاسبات هرمزگان با سرپرست دیوان محاسبات استان و جمعی از حسابرسان این دیوان دیدار و گفتگو کرد.

نشست احمد مرادی با سرپرست و حسابرسان دیوان محاسبات/ پیگیری تحقیق و تفحض از منطقه آزاد قشم

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد مرادی نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس با تشکر از زحمات حسابرسان دیوان محاسبات گفت: دیوان محاسبات بعنوان مرجع نظارتی مجلس، چشم نظارتی نمایندگان محسوب می گردد و گزارش‌های تفریغ بودجه دیوان محاسبات همواره مهمترین مرجع بررسی و اظهارنظر نسبت به لایحه‌های بودجه و عملکرد دولت است.

وی افزود: نظم در همه امور خصوصا نظم در اجرای بودجه بسیار مهم است اما باید خیلی دقت نمود تا قدرت ریسک از مدیران گرفته نشود تا مبادا امور مردم با مشکل مواجه گردد.

رئیس هیئت تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان منطقه آزاد قشم همچنین با حضور در جمع حسابرسان دیوان محاسبات و اعضای هیئت تحقیق و تفحص گفت: بخش مهمی از تحقیق و تفحص مجلس از سازمان منطقه آزاد قشم به حسابرسان دیوان محاسبات هرمزگان سپرده شد تا نقش تخصصی دیوان محاسبات در تحقیق و تفحص ها نیز آشکار شود.

مرادی اظهار امیدواری کرد تا نتایج حاصل از تحقیق و تفحص گام موثری در جهت ارتقا سلامت نظام اداری و اصلاح مقررات مناطق آزاد باشد.

در ادامه این نشست اعضای هیات تحقیق و تفحص به ارائه گزارشی از موارد رسیدگی شده و موضوعات در دست بررسی در سازمان منطقه آزاد قشم پرداختند.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول