اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

مردمی‌یاری ارتش در بحران‌ها به منصه ظهور رسیده است

فرماندار ویژه شهرستان سقز ارتش را نیرویی ولایی دانست که مردمی‌یاری آن در بحران‌هایی همچون سیل و زلزله در کمک به مردم به منصه ظهور رسیده است.

مردمی‌یاری ارتش در بحران‌ها به منصه ظهور رسیده است

به گزارش خبرگزاری فارس از سقز، کامیل کریمیان ظهر امروز در مراسم معارفه سرپرست فرماندهی تیپ 228 متحرک هجومی سرلشکر شهید ابراهیم ثابت سقز که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، ارتش را یکی از نیروهای ولایی دانست که در دوران 8 سال دفاع مقدس و پس از آن در برهه‌های حساس همواره خوش درخشیده است.

فرماندار سقز با اشاره به اینکه ارتش یار دولت و مردم بوده و هست، اظهار کرد: ارتش در راستای خدمت‌رسانی به مردم و یاری‌رسانی در حوادثی همچون سیل، زلزله، بحران کرونا و نبرد بیولوژیک با ویروس منحوس از هیچ کوششی دریغ نکرد.

وی از فرمانده و پرسنل تیپ 228 متحرک هجومی سرلشکر شهید ابراهیم ثابت سقز که همواره در راستای فرامین رهبری آمادگی خود را برای هرگونه ماموریت حفظ کرده و آماده است، تقدیر کرد.

کریمیان اظهار داشت: ارتش در زمینه ساخت مدرسه و سازندگی شهرستان سقز نیز همواره دولت و مردم را یاری داده است.

فرماندار ویژه سقز با اشاره به وجود مرز مشترک سقز و بانه با کشور عراق، از فرمانده قرارگاه منطقه شمال غرب نیروی زمینی ارتش خواست تا توان لجستیکی و رزمی ارتش در شهرستان سقز را حفظ کنند.

وی با اشاره به توانمندی‌های امیر سیروس محمدی، فرمانده پیشین تیپ 228 ارتش سقز، این ارتقا را امری ارزشمند و به جا توصیف کرد.

فرمانده قرارگاه منطقه شمال غرب نیروی زمینی ارتش هم در این مراسم گفت: این تیپ در این نقطه از خاک ایران اسلامی همواره آماده اجرای فرامین رهبری و فرمانده کل قوا برای هر گونه ماموریت محوله بوده است.

امیر سرتیپ ستاد امیرعلی حاجیلو، اعزام نیروهای تیپ 228 ارتش در راستای ماموریت دفاعی و توسعه آموزش و برای ارتقا و افزایش توانمندی‌های نیروهای این تیپ بوده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد سید محمدولی قرنی به بخشی از خاطرات و تلاش‌های این شهید به عنوان  نخستین سپهبد شهید ارتش پس از پیروزی انقلاب اسلامی پرداخت.

گفتنی است، شیرعلی امیدی تا معرفی فرمانده جدید به عنوان سرپرست مجموعه فرماندهی تیپ 228 ارتش سقز معرفی شد.

انتهای پیام/2330/74

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول