اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

تأسیسات گردشگری مهدی‌شهر تعطیل است

سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان مهدی‌شهر گفت: برای جلوگیری از شیوع کرونا، تأسیسات گردشگری و فروشگاه‌های صنایع‌دستی این شهرستان تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

تأسیسات گردشگری مهدی‌شهر تعطیل است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، رحمان فرمانی اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و خیز موج چهارم در شهرستان مهدی‌شهر و قرمز شدن وضعیت این شهرستان، در راستای مهار و قطع زنجیره این ویروس و بر اساس مصوبات ستاد کرونای شهرستان مهدی‌شهر، فعالیت مشاغل گروه ۲،۳ و۴ متوقف شده است.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان مهدی‌شهر گفت: تأسیسات گردشگری و فروشگاه‌ها و کارگاه‌های صنایع‌دستی دارای مجوز از این اداره نیز باید ضمن رعایت دستورالعمل‌های ابلاغی و شیوه‌نامه‌های بهداشتی تا اطلاع ثانوی از فعالیت حضوری و پذیرش میهمان خودداری کنند.

فرمانی تأکید کرد: در صورت مشاهده تخلف و رعایت نشدن مصوبات ستاد مذکور و آیین‌نامه‌ها از ادامه فعالیت واحد متخلف جلوگیری و واحد مذکور پلمب خواهد شد.

 او از هم‌وطنان درخواست کرد تا برای حفظ سلامتی خود و خانواده از سفر به مناطق مختلف این شهرستان و اقامت در تأسیسات گردشگری تا بهبود شرایط و ایجاد زمینه پذیرش، خودداری کنند.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان مهدی‌شهر گفت: دهیاران، اهالی روستا، مردم شهرها و بخش‌های شهرستان مهدی‌شهر ضمن رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، در صورت مشاهده تخلف مراتب را به اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان مهدی‌شهر اعلام کنند.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول