اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

۱۸۰ کیلومتر شبکه سیمی قروه به کابل خودنگهدار تبدیل می‌شود

مدیر توزیع برق قروه از اصلاح و بهینه‌سازی ۱۸۰ کیلومتر شبکه سیمی به کابل خودنگهدار در این شهرستان طی سال جاری خبر داد.

۱۸۰  کیلومتر شبکه سیمی قروه به کابل خودنگهدار تبدیل می‌شود

فرهاد میمنت‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قروه اظهار داشت: با چشم‌انداز ویژه به سال ۱۴۰۰ و شعار سال ( تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها) عنوان کرد: با هدف پایداری و اصلاح ساختار شبکه و به منظور ساماندهی و استمرار خدمات‌دهی به مشترکان و پایداری خطوط برق، عملیات اصلاح و بهینه‌سازی ۱۸۰ کیلومتر شبکه فشار ضعیف هوایی شهری و روستایی در سطح این شهرستان اجرا و عملیاتی خواهد شد.

مدیر توزیع نیروی برق شهرستان قروه افزود: اجرای این طرح با اعتباری بالغ بر ۲۳۳ میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شرکت توزیع برق کردستان انجام خواهد شد.

میمنت‌آبادی در ادامه اظهار داشت: در سال گذشته ۱۳۰ کیلومتر اصلاح شبکه به کابل خودنگهدار که ۷۴ کیلومتر مربوط به اصلاح شبکه روستایی و ۵۶ کیلومترمربوط به اصلاح شبکه شهری بود با ۱۱۰ میلیارد و ۴۹۲ میلیون ریال اعتبار انجام شد.

وی در ادامه گفت: احداث ۸ کیلومتر شبکه برای تغذیه برق مشترکان جدید و اصلاح ولتاژ در۳ ناحیه قروه با احداث و افزایش قدرت پست جدید در نظر گرفته شده است تا جدای از رفع فرسودگی شبکه و واگذاری انشعابات جدید در طول سال، رفع موانع تولید، با جهش بیشتری شتاب گیرد.

وی در پایان یادآور شد: از جمله مزایای تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار، حمایت از بخش‌های خصوصی و استفاده از پیمانکاران بومی در جهت ارتقاء سطح کیفیت، کاهش قیمت تمام شده و زمان ارائه خدمت‌رسانی به مردم و تلاش در تامین نیازهای آنان خواهد بود.

انتهای پیام ۲۳۳۰/۸۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول