اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

کمک مؤمنانه| توزیع ۵۰ هزار بسته معیشتی در تهران

مسؤول بسیج سازندگی سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ با اشاره به مرحله ششم از رزمایش کمک‌‌های مؤمنانه، گفت: این رزمایش دارای دو مرحله متمرکز و غیر متمرکز است که ۵۰ هزار بسته معیشتی در بین خانواده‌های نیازمند توزیع می‌شود.

کمک مؤمنانه| توزیع ۵۰ هزار بسته معیشتی در تهران

سرهنگ پاسدار جعفر مخلق آذر مسؤول بسیج سازندگی سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تهران با اشاره به توزیع مرحله ششم کمک‌های مؤمنانه اظهار کرد: این مرحله از ۱۵ فروردین ماه شروع شده و به امید خدا تا نیمه ماه مبارک رمضان مصادف با میلاد مسعود حضرت امام حسن مجتبی (ع) کریم اهل بیت ادامه پیدا می‌‌کند.

وی گفت: شش مرحله رزمایش کمک‌‌های مؤمنانه در لبیک به فرمان حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا از ابتدای ورود بیماری منحوس کرونا به کشور تاکنون انجام شده است.

مسؤول بسیج سازندگی سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ افزود: این رزمایش دارای دو مرحله متمرکز و غیر متمرکز است که در قسمت غیرمتمرکز پایگاه‌های بسیج و گروه‌های جهادی از طریق جذب منابع خیران اقدام به تهیه و توزیع بیش از ۳۵ هزار بسته معیشتی کردند.

مخلق آذر بیان کرد: مرحله متمرکز از امروز ۳۱ فروردین با توزیع ۱۵ هزار بسته بین نواحی و قرارگاه‌های محرومیت زدایی آغاز می‌شود.

وی تصریح کرد: بسته معیشتی شامل یک کیسه برنج ۱۰ کیلویی، خرما، روغن، حبوبات، سویا و ماکرونی است.

مسؤول بسیج سازندگی سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ خاطر‌نشان کرد: علاوه بر بسته‌های معیشتی یک تعداد کارت هدیه ۳۰۰ هزار تومانی هم در بین خانوار نیازمند توزیع خواهد شد که تاکنون در حدود ۷ میلیارد تومان کمک به شکل نقدی از ابتدای رزمایش‌های مؤمنانه انجام شده است.

مخلق آذر اضافه کرد: در این ۶ مرحله رزمایش یک میلیون و پانصد هزار بسته معیشتی توزیع شده است، و ان شاء الله این فرآیند تا اتمام بحران ویروس منحوس کرونا توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/۶۷۰۷۹/م/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول