اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

۶۵۰۰ بسته عیدانه توسط ناحیه حضرت روح الله باقرشهر توزیع شد/ اعزام ۳ گروه جهادی به مناطق زلزله‌زده

فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح الله(ره) گفت: ۶۵۰۰ بسته عیدانه در ششمین مرحله از رزمایش کمک مومنانه ناحیه حضرت روح الله (ره) بین خانواده‌های نیازمند در بخش های کهریزک ،قلعه‌نو و فشافویه توزیع شد.

۶۵۰۰ بسته عیدانه توسط ناحیه حضرت روح الله باقرشهر توزیع شد/ اعزام ۳ گروه جهادی به مناطق زلزله‌زده

سرهنگ خداداد کاشفی فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح الله(ره) باقرشهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ری با اشاره به اقدامات انجام شده برای کمک به نیازمندان در نوروز ۱۴۰۰ اظهار کرد: در ادامه رزمایش‌های کمک‌ مومنانه و توصیه‌های مقام معظم رهبری مبنی بر مواسات و همدلی، معاونت بسیج سازندگی این ناحیه با تشکیل جلسات متعدد و همکاری ائمه جمعه و مسؤولان بخشداری‌ها و دهیاری‌های بخش‌های کهریزک ،قلعه‌نو و فشافویه، ششمین مرحله از این رزمایش را در ایام نوروز انجام دادند.  

وی گفت: در این مرحله ۶۵۰۰ بسته معیشتی عیدانه شامل مواد غذایی و بهداشتی که ارزش هر کدام از بسته ها حدود ۵۰۰ هزار تومان بود تهیه و در ایام عید نوروز بین خانواده‌های نیازمند و کم بضاعت توزیع شد.

فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح الله(ره) در ادامه افزود: ایستگاه‌های صلواتی در هر سه بخش توسط پایگاه‌های بسیج با محوریت مساجد در محلات برپا شده و تست کرونا در ایستگاه‌ها از جمله عوارضی تهران-قم با همکاری جامعه بسیج پزشکی ناحیه حضرت روح الله(ره) و پایگاه‌های مقاومت بسیج از ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ تا ۱۴ فروردین۱۴۰۰ انجام شد. 

کاشفی با بیان اینکه مبلغی بالغ بر ۱۲ میلیون تومان وجه نقد و مقداری البسه، پوشک بچه و دیگر اقلام مورد نیاز برای زلزله زدگان سی‌سخت جمع آوری و ارسال شد، تصریح کرد: سه گروه جهادی نیز برای یاری رساندن و تعمیر و بازسازی خانه‌های مسکونی زلزله زدگان به مناطق زلزله‌زده در سرپل ذهاب و سی سخت اعزام شدند.

آزادی ۲۰ زندانی بدهکار مالی

وی با بیان اینکه ۲۰ نفر از زندانیان بدهکار مالی با همکاری خیرین و حوزه های بسیج کارگری، آزاد شده و به آغوش خانواده های خود بازگشتند، گفت: یکی دیگر از اقدامات مهم گروه‌های جهادی این ناحیه در ایام نوروز و اعیاد شعبانیه، برگزاری برنامه‌های فرهنگی و شاد بود که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد. 

فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح الله(ره) در ادامه بیان کرد: در این ایام تعداد ۱۰۰۰ پرس غذای گرم و ۳۰۰۰ بسته بهداشتی توسط حوزه‌های مقاومت بسیج باقرشهر و کهریزک تهیه و در بین خانواده های آسیب پذیر از بیماری کرونا توزیع شد.

کاشفی اضافه کرد: از دیگر اقدامات ناحیه حضرت روح الله(ره)، مرمت و بازسازی منازل محرومین و تهیه و تأمین دارو و معاینات پزشکی است که در بخش قلعه نو و روستای تورقوزآباد انجام شده است.  

وی در پایان با تشکر از مسؤلان شهرستان و کسانی که در خدمت و یاری رساندن به محرومان و مستضعفان کمک می‌کنند، خاطرنشان کرد: طبق فرمایش امام امت که فرمودند؛ «گمان نمی‌کنم عبادتی بالاتر از خدمت به محرومین وجود داشته باشد»، سپاه ناحیه حضرت روح الله(ره) در نظر دارد در سال جدید به ساخت، بازسازی و مرمت تعدادی از منازل مناطق زلزله‌زده سی سخت با اعزام گروه‌های جهادی با کمک خیرین باقرشهر اقدام کند. 

انتهای پیام/۶۷۰۶۲/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول