اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

بیش از ۱۰ هزار بسته بهداشتی بین دانش‌آموزان کرمانشاهی توزیع شد

مسؤول بسیج فرهنگیان استان کرمانشاه گفت: در قالب نهضت کمک مؤمنانه در استان بیش از 10 هزار بسته اقلام بهداشتی تهیه و در بین دانش‌آموزان نیازمند و اقشار مختلف جامعه توزیع شد.

بیش از ۱۰ هزار بسته بهداشتی بین دانش‌آموزان کرمانشاهی توزیع شد

 صلاح‌الدین قره‌تپه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه درخصوص اقدامات انجام شده سازمان بسیج فرهنگیان در استان در دوران کرونایی، اظهار داشت: با شیوع ویروس کرونا و تداوم این وضعیت دستورالعملی اعلام شد و براساس آن جلساتی را در اداره کل آموزش و پروش استان با ریاست مدیرکل در قالب نهضت کمک مؤمنانه و سپس پویش لبخند رضایت تشکیل دادیم.

وی ادامه داد: در ارتباط با نهضت کمک مؤمنانه بیش از ۱۰ هزار بسته اقلام بهداشتی توسط فرهنگیان تهیه و در بین دانش‌آموزان نیازمند و سایر اقشار توزیع شده و همچنین ۶۴۰ مدرسه و اداره توسط فرهنگیان بسیجی ضدعفونی شده است.

مسؤول بسیج فرهنگیان استان کرمانشاه با اشاره به بخشی از فعالیت‌های آموزشی انجام شده توسط فرهنگیان نیز، ادامه داد: حدود ۵ هزار و ۳۳۳ نفرروز در تولید محتواهای آموزشی و انتشار آن در میان دانش‌آموزان نیازمند تا پیش از آغاز پویش لبخند رضایت فعالیت کردند.

وی در ارتباط با کمک‌های مالی انجام شده توسط فرهنگیان استان، گفت: برخی از این کمک‌ها به دفاتر امام جمعه و برخی به هلال احمر تحویل داده شده اما مجموع کمک‌هایی که از ابتدای سال ۹۹ تا پایان مهرماه به نواحی مقاومت بسیج فرهنگیان داده شده حدود ۹۰۱ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال آن نقدی و ۸۵۲ میلیون و ۹۰۰ هزار ریال غیرنقدی بوده است.

قره‌تپه افزود: در جلساتی که سازمان بسیج فرهنگیان استان با خیرین استان برگزار کرد حدود یک‌میلیارد و ۱۷۶ میلیون ریال جمع‌آوری شد که این مبلغ را تبلت خریداری کرده و برای توزیع به اداره کل آموزش و پرورش تحویل دادیم.

این مسؤول در بحث پویش لبخند رضایت، اضافه کرد: در جریان این پویش که از مهرماه آغاز شد ۷۱۲ معلم را به‌عنوان الگو برای سوژه‌های رسانه‌ای معرفی شده و حدود ۴ هزار و ۶۲۷ نقاشی از سوی دانش‌آموزان برای این معلمان جهادگر دریافت شد.

قره‌تپه در ارتباط با اقدامات پرورشی در پویش لبخند رضایت،گفت: ۵ هزار و ۸۱۳ نفر ساعت فعالیت در زمینه تولید محتوای پرورشی (مذهبی، دینی و مناسبتی) کار انجام گرفته و حدود ۴۷ هزار و ۵۶۰ دانش‌آموز از طریق فضای مجازی تحت پوشش آن قرار گرفتند.

وی ادامه داد: در این پویش از آبان‌ماه تاکنون ۴۸۵ بسته معیشتی و یک‌هزار و ۳۶۰ بسته لوازم‌التحریر در بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع شد.

مسؤول بسیج فرهنگیان استان کرمانشاه در ارتباط در توضیح بحث آموزش دانش‌آموزان کم‌برخوردار از امکانات آموزشی در شرایط کرونایی، افزود: در جریان پویش لبخند رضایت یک‌هزار و ۷۵۸ نفر ساعت آموزش حضوری انجام شده که در این میان ۱۶ هزار و ۶۴۹ دانش‌آموز تحت پوشش قرار گرفته‌اند.

قره‌تپه در پایان، گفت: در جریان این پویش همچنین ۲۶۰ مورد ارسال کتب و ۱۵۵ مورد ارسال جزوه، ارسال یک هزار و ۳۰۳ لوح فشرده به دانش‌آموزان نیازمند صورت گرفته که در این بخش نیز حدود ۱۰ هزار و ۷۳۸ نفر تحت پوشش قرار گرفتند. یک‌هزار و ۶۷ معلم نیز در بحث مبارزه با کرونا و اقدامات آموزشی در این شرایط فعالیت داشتند.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول