اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

تزریق بیش از 9هزار دوز واکسن کرونا در چهارمحال و بختیاری/ پاکبانان بالای 50 سال واکسینه شدند

معاون بهداشت دانشگاه علوم‌پزشکی چهارمحال و بختیاری با اشاره تزریق بیش از 9هزار دوز واکسن کرونا در استان گفت: در حال حاضر کلیه پاکبانان بالای 50 سال در استان واکسینه شده و واکسیناسیون بیماران خاص نیز شروع شده است.

تزریق بیش از 9هزار دوز واکسن کرونا در چهارمحال و بختیاری/ پاکبانان بالای 50 سال واکسینه شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد سید راشد جزایری ظهر امروز در ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا، با اشاره به ورود واکنش کواکس به استان، گفت: تا به امروز بیش از 9 هزار دوز واکسن کرونا در چهارمحال و بختیاری تزریق شده است و تمامی کادر درمان تا چند روز آینده در مقابل این ویروس نوپدید واکسینه خواهند شد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم‌پزشکی چهارمحال و بختیاری با اشاره  به شروع واکسیناسیون بیماران خاص استان اظهار داشت: در حال حاضر کلیه پاکبانان بالای 50 سال سن در استان واکسینه شدند، همچنین سهمیه جانبازان بالای 50 درصد نیز وارد استان شده است.

پلمب 477 واحد صنفی در چهارمحال و بختیاری

وی اضافه کرد: از ۱۶ فروردین‌ماه سال جاری تا به امروز ۱۱ هزار و ۹۵۵ بازرسی در سطح استان انجام شده که در این راستا برای یک هزار و ۸۵۹ واحد صنفی اخطاریه کتبی صادر، ۴۷۷ واحد متخلف پلمب و ۳۶۶ واحد به مرجع قضایی معرفی شدند.

جزایری با بیان اینکه میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان ۸۶ درصد است، گفت: بیشترین میزان رعایت مواردی در استان با ۹۰ درصد متعلق به شهرستان لردگان و کمترین میزان رعایت را شهرستان سامان با ۷۴ درصد داشته است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم‌پزشکی چهارمحال و بختیاری افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان ۳۴ هزار و ۷۵۲  نفر نیز به این ویروس مبتلا شده‌اند.

انتهای پیام/68033/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول