اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

واکسینه شدن 78 درصد از سالمندان چهارمحال و بختیاری در برابر کرونا

رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری از تزریق واکسن کرونا به 40 درصد از پرسنل بیمارستان و 78 درصد از سالمندان مقیم در آسایشگاه‌های استان خبر داد.

واکسینه شدن 78 درصد از سالمندان چهارمحال و بختیاری در برابر کرونا

سید راشد جزایری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: در حال حاضر در فاز یک توزیع واکسن کرونا قرار داریم و در این راستا توانسته‌ایم به 40 درصد از پرسنل بیمارستان و 78 درصد از سالمندان مقیم در آسایش‌گاه‌های استان این واکسن را تزریق کنیم.

رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری با اشاره به ورود مستمر و روزانه واکسن کرونا به استان اظهار داشت: بر اساس گروه‌های هدفی که کمیته کشوری توزیع واکسن کرونا تعیین کرده اولویت دریافت با کادر درمان مشغول در بخش‌های مراقبت‌های ویژه، بخش کرونایی‌ها، پرسنل اورژانس 115، پرسنل مراکز درمانی شبانه‌روزی و منتخب 16 و 24 ساعته که ارتباط مستقیم با افراد مشکوک به کرونا دارند، سالمندان مقیم آسایشگاه‌ها و جانبازان شیمیایی بالای 50 درصد است.

به 100 نفر از جانبازان شیمیایی بالای 50 درصد استان واکسن کرونا تزریق شده

وی اضافه کرد: در حال حاضر به 100 نفر از جانبازان شیمیایی بالای 50 درصد استان واکسن کرونا تزریق شده و با ورود دوزهای بیشتر توزیع واکسن به بیماران خاص هم شروع خواهد شد.

جزایری تاکید کرد: امروز هم 50 دوز واکسن کرونا در بین پرسنل کلینیک منتخب شهر سامان واکسن کرونا توزیع شد که به مرور پرسنل سایر کلینیک‌های منتخب استان که با بیماران مشکوک به ابتلای ویروس کرونا تماس مستقیم دارند شامل دریافت واکسن خواهند شد.

انتهای پیام/68033

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول