اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

حرکات تروریستی تأثیری در عزم ملت ایران برای مقابله با آمریکا ندارد

امام جمعه ورامین با اشاره به دشمنی ۴۲ ساله آمریکا و رژیم غاصب صهیونیست با انقلاب اسلامی گفت: حرکت‌های تروریستی آمریکا و مزدورانش برعلیه ملت ایران در عزم ملت برای مقابله با آمریکا هیچ تأثیری نخواهد داشت.

حرکات تروریستی تأثیری در عزم ملت ایران برای مقابله با آمریکا ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، آیت الله سید مرتضی محمودی امام جمعه شهرستان ورامین در پیامی تحت عنوان «پیام جمعه» با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان ضمن عرض تبریک این ایام نورانی، روزه را یکی از مهمترین عبادات اسلام دانسته و خواستار اهتمام همگان در انجام این مهم شد.

وی بااشاره به آیات قرآن کریم درباره روزه، گفت: هدف از روزه فقط امساک از خوردن و آشامیدن نیست، بلکه باید همه اعضاء و جوارح خود را در محضر خدا دیده وروزه انسان را به مقام تقوا برساند.

امام جمعه ورامین حفظ حرمت ماه مبارک رمضان را یک وظیفه مهم دانست و ادامه داد: آنانی که عذر شرعی هم دارند مراقب باشند علنی به حرمت ماه رمضان جسارت نشود.

آیت الله محمودی با اشاره به ۲۹ فروردین روز ارتش خدمات ارتش جمهوری اسلامی را بسیار ارزشمند برشمرد و برای نیروهای مسلح آرزوی سلامتی و موفقیت روز افزون کرد.

وی دشمنی ۴۲ ساله آمریکا و رژیم غاصب صهیونیست با انقلاب اسلامی را خاطرنشان کرد و افزود: حرکت‌های تروریستی آمریکا و مزدورانش برعلیه ملت ایران در عزم ملت برای مقابله با آمریکا هیچ تأثیری نخواهد داشت.

امام جمعه ورامین ایجاد روحیه یاس و ناامیدی مردم را یکی از اهداف مهم دشمنان ذکر کرد و یادآور شد: قطعاً ملت ایران با تلاش،  وحدت و اطاعت از رهبری با قدرت به راه خود ادامه خواهند داد.

 

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/ت/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول