اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

نگاه را به داشته‌های داخلی معطوف کنید و از استکبار جهانی قطع امید کنید

امام جمعه ورامین گفت: وظیفه همگان در تقابل با دشمن در مسائل اقتصادی کاملاً روشن است، به خصوص خیانت‌های دشمن در برجام و سایر عرصه‌ها، باید نگاه فقط به داخل باشد و از آمریکا و اروپا قطع امید کنیم.

نگاه را به داشته‌های داخلی معطوف کنید و از استکبار جهانی قطع امید کنید

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، آیت الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی در پیامی که تحت عنوان پیام جمعه منتشر کرد، ضمن دعوت و سفارش خود و دیگر به تقوای الهی اظهار داشت: تقوا عنوان جامعی است که شامل تمام مسائل زندگی می‌شود باید در مسائل فردی تقوا داشت، یعنی حلال و حرام الهی را رعایت کرد.

محمودی افزود: باید در مسائل خانواده تقوا را رعایت کرد یعنی حرمت‌های خانوادگی حفظ شود که اگر این حرمت‌ها حفظ شد فرزندان صالح پرورش پیدا می‌کند و نسل صالح تحویل جامعه داده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از نگرانی‌های جدی عدم ازدواج جوانان است که به دلایل مختلف از ازدواج فراری هستند گفت: این مسئله خسارت جبران ناپذیری را به همراه خواهد داشت و باید خانواده‌ها زمینه ازدواج جوانان را و سپس فرزند آوری و جمعیت را مورد توجه قرار دهند وگرنه آینده خوبی نخواهیم داشت.

امام جمعه ورامین بیان داشت: تقوای خانوادگی یعنی توجه به وظایف خانوادگی که از جمله آن‌ها تشکیل خانواده و پرورش و تربیت فرزندان صالح و شایسته است که امید است همه ما در رعایت تقوا در تمام جهات موفق باشیم.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین با اشاره به رحلت الله یزدی و بیان اینکه درگذشت این عالم انقلابی را تسلیت عرض می‌کنیم اظهار داشت: خدمات شایسته ایشان به اسلام و انقلاب هرگز فراموش نخواهد شد.

وی بیان داشت: حفظ وحدت در جامعه و خصوصاً در میان مسئولان از مسائل بسیار مهم است و باید از این کشور در مقابل دشمنان یک حرف و یک صدا شنیده شود و وحدت واقعی زمانی است که همه هدایت‌های مقام معظم رهبری را دنبال کنند.

محمودی با تاکید بر اینکه نباید سلیقه‌های سیاسی و جناحی افراد را گرفتار کند افزود: باید در برابر دشمنان خصوصاً در تصمیمات مهم و تأثیرگذار همه با یک شعار حرکت کنند تا دشمنان ناامید شوند.

امام جمعه ورامین خاطر نشان کرد: وظیفه همگان در تقابل با دشمن در مسائل اقتصادی کاملاً روشن است و با توجه به خیانت‌های دشمن در برجام و سایر عرصه‌ها، باید نگاه فقط به داخل باشد و از آمریکا و اروپا قطع امید کرده، انشاءالله با همت مردم عزیز و تلاش بیشتر مسؤولان از این مقطع هم خواهیم گذشت و دشمنان در فتنه‌های خود ناکام خواهد ماند.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول