اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

هشدار دادستان رودان/ عوامل برگزاری مراسم عروسی و عزا دستگیر و راهی زندان خواهند شد

دادستان شهرستان رودان در نشست مشترک با مدیر شبکه بهداشت و درمان این شهرستان گفت: در زمینه حفظ سلامت شهروندان با کسی تعارف نداریم و در صورت مشاهده برگزاری هر گونه مراسم که سلامت عمومی را تهدید کند؛ عوامل برگزاری مراسم دستگیر و راهی زندان خواهند شد.

هشدار دادستان رودان/ عوامل برگزاری مراسم عروسی و عزا دستگیر و راهی زندان خواهند شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان رودان در دیدار با امیرحسین فیوضی دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان که در دادگستری رودان صورت گرفت، به وضعیت شیوع بیماری کرونا و اعمال محدودیت ها و نظارت‌های قضایی قاطع بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی اشاره کرد.

دکتر عباس علیمراد ضمن تشریح وضعیت شیوع بیماری کرونا در شهرستان و اقدامات و تلاش‌های شبکه بهداشت و درمان در خصوص آگاه سازی عمومی و آموزش‌های همگانی، نظارت‌ها و بازرسی‌های مستمر و اعمال قوانین و مقررات بهداشتی گفت: پشتیبانی و اقدام قاطع دستگاه‌های قضایی و دادستانی شهرستان در اعمال پروتکل‌های بهداشتی در بازار لازم و تکمیل کننده زحمات کادر بهداشت و درمان در مهار بیماری است.

دادستان شهرستان رودان نیز ضمن تقدیر از تلاش‌های کادر بهداشت و درمان در مبارزه برای نجات جان بیماران گفت: ما نیز در کنار مدافعان سلامت با قاطعیت در جهت اجرای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا جهت بهبود اوضاع و کنترل بیماری و برخورد با افراد و اصناف متخلف اقدام خواهیم کرد و از همین جا به مردم فرهیخته رودان اعلام می نمایم که با هرگونه رفتاری که منجر به تهدید علیه بهداشت عمومی گردد از جمله برگزاری مراسمات عروسی و عزا برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول