اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

برگزاری جلسات قرائت قرآن و نماز جماعت در مساجد هرمزگان ممنوع است

رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: هرگونه تجمع در فضای بسته مساجد با عنوان برگزاری مراسم قرائت قران یا نماز جماعت در شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع است ، بانیان و امامان نماز جماعت مساجد در صورت تجمع حتما تذکر دهند.

برگزاری جلسات قرائت قرآن و نماز جماعت در مساجد هرمزگان ممنوع است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حسین فرشیدی با تبریک ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات برای همه مردم استان گفت: با توجه به شرایط بحرانی و پیک کرونا در استان برگزاری هرگونه تجمع در شهرستانهای با وضعیت قرمز و نارنجی بسیار خطرناک و فاجعه بار خواهد بود.

حسین فرشیدی هشدار داد: سرعت انتشار ویروس جهش یافته کرونا انگلیسی به حدی بالا است که هر گونه تجمع در فضای باز نیز موجب گسترش بیماری خواهد شد؛ لذا برگزاری نماز جماعت، قرائت قرآن و دعا در فضای بسته مساجد سرایت بیماری را دو چندان خواهد کرد.

فرشیدی بیان کرد: مساجد در ماه مبارک رمضان باز است؛ انتظار می رود هیئت های امنا و مذهبی مساجد با استفاده از بلندگوها و تریبون مسجد در این ماه مبارک در اطلاع رسانی و آموزش همگانی و انتقال پیام های آموزشی و بهداشتی از بلندگوهای مساجد کمک کنند .

به گفته رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، خواندن نماز و قرائت قرآن بصورت فردی و بدون تجمع در مساجد بلامانع است.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول