اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

۲ هزار میلیارد برای زیرساخت شهرک‌های صنعتی قزوین هزینه می‌شود

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین گفت: ۲ هزار میلیارد ریال اعتبار از منابع این شرکت در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها برای رشد زیرساخت شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان هزینه خواهد شد.

۲ هزار میلیارد برای زیرساخت شهرک‌های صنعتی قزوین هزینه می‌شود

به گزارش خبرگزای فارس از قزوین به نقل از  روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین، حمیدرضا خانپور، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین گفت: ۲ هزار میلیارد ریال اعتبار از منابع این شرکت در سال "تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها" برای رشد زیرساخت شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان هزینه خواهد شد.

وی افزود: این میزان اعتبار صرف تقویت شبکه برق، آبرسانی، گازرسانی، خیابان کشی و توسعه فضای سبز و تکمیل طرح های تصفیه خانه ای در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین هزینه خواهد شد.

این مسوول گفت: تقویت امکانات و توسعه زیرساخت ها در شهرک ها و نواحی صنعتی رابطه مستقیمی در رشد جذب سرمایه گذاری دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین یادآور شد: سال گذشته هزار و ۲۰۰میلیارد ریال برای توسعه زیرساخت ها در شهرک ها و نواحی صنعتی استان هزینه شده بود.

خانپور با بیان اینکه طی سال های اخیر قزوین رتبه های برتر کشور در جذب سرمایه گذار در شهرک ها و نواحی صنعتی را به خود اختصاص داده است،خاطر نشان کرد: با ایجاد زیرساخت های مناسب و همراهی و همدلی دستگاه های مختلف امیدواریم این روند را در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام "تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی" نام گذاری شده است، تداوم ببخشیم.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین، ایجاد یک شهرک صنعتی در جوار بزرگراه غدیر، توسعه شهرک صنعتی کاسپین یک و حیدریه و رونق بخشی به شهرک صنعتی کوهین را با جذب سرمایه گذار از اولویت های کاری امسال این شرکت عنوان کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول