اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

هزینه 800 میلیارد ریالی برای زیرساخت‌ شهرک‌های صنعتی قزوین

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار از ابتدای امسال تاکنون برای توسعه زیرساخت‌ها و ایجاد بستر مناسب برای جذب سرمایه‌گذار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان هزینه شده است.

هزینه  800 میلیارد ریالی برای زیرساخت‌ شهرک‌های صنعتی قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حمیدرضا خانپور، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین اظهار داشت: ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار از ابتدای امسال تاکنون برای توسعه زیرساخت‌ها و ایجاد بستر مناسب برای جذب سرمایه‌گذار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان هزینه شده است.

وی افزود: پیش بینی می‌شود تا پایان امسال ۴۰۰ میلیارد ریال دیگر برای توسعه زیرساخت‌ها و اجرای طرح‌های عمرانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین هزینه شود.

این مسوول اظهار داشت: در حال حاضر ۴۰ طرح زیرساختی و عمرانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین در دست اجرا است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: طرح‌های زیرساختی و عمرانی شهرک‌های صنعتی استان شامل آسفالت کشی و جدول کشی خیابان‌ها و ترمیم معابر، ایجاد شبکه روشنایی و توسعه فضای سبز، ساخت تصفیه خانه فاضلاب و تقویت پست‌های برق است.

وی یادآور شد: پارسال حدود ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح‌های عمرانی و زیرساختی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین هزینه شده بود.

خانپور با بیان اینکه با سرمایه گذاری‌های دولت برای آماده سازی اراضی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی در نقاط مختلف استان امکان جذب سرمایه گذاران بخش تولید وجود دارد،افزود: با توسعه و تقویت زیرساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی، بستر لازم برای جذب سرمایه گذار در این نقاط ایجاد شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول