اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

۲۹۱ داوطلب انتخابات شورای شهر رباط کریم تأیید شدند/ ۱۶ نفر رد صلاحیت

فرماندار رباط کریم با اشاره به ارسال صورتجلسه رسیدگی به صلاحیت ۳۰۷ داوطلب ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر به هیأت نظارت شهرستان گفت: از این مجموع ۲۹۱ داوطلب انتخابات شورای شهر تأیید و ۱۶ نفر رد صلاحیت شدند.

۲۹۱ داوطلب انتخابات شورای شهر رباط کریم تأیید شدند/ ۱۶ نفر رد صلاحیت

به گزارش خبرگزاری فارس، نظام ملکشاهی فرماندار رباط کریم صبح امروز در خصوص پایان زمان قانونی رسیدگی به صلاحیت داوطلبان ششمین دوره انتخابات شورهای اسلامی شهرهای رباط کریم، پرند و نصیرشهر اظهار کرد: در مجموع ۳۱۰ نفر ثبت نام کرده بودند که ۳ نفر پیش از بررسی انصراف خود را اعلام کردند؛ از مجموع بررسی پرونده، رسیدگی به صلاحیت آن دسته از داوطلبانی که در هیأت اجرایی تأیید یا رد شده‌اند به هیأت نظارت ارجاع شد.

وی در خصوص تعداد رد صلاحیت شده‌ها عنوان کرد: از مجموع مذکور، ۱۶ نفر رد شده‌اند که دو نفر از شهر نصیرشهر، چهار نفر از شهر رباط کریم، ۱۰ نفر از شهر پرند رد صلاحیت شده‌اند که یک نفر از این رد صلاحیت شده‌ها از بانوان هستند.

فرماندار رباط کریم در خصوص ابلاغ مراتب تأیید یا رد صلاحیت به داوطلبان گفت: طبق ماده ۵۱ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و ۵۲ آیین نامه اجرایی شهر، بررسی در خصوص صلاحیت آن دسته از داوطلبانی که در هیأت اجرایی تأیید یا رد صلاحیت شده‌اند ۱۴ روز از زمان ارسال پرونده‌ها زمان بر است که این روند تا ششم اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت و در روز هفتم ماه مذکور، نظر هیأت نظارت به فرمانداری ارسال خواهد شد و در روز هشتم ماه مطروحه، ابلاغ مراتب توسط فرمانداری به داوطلبان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

ملکشاهی در ادامه افزود: دواطلبان رد صلاحیت شده در هیأت اجرایی و نظارت شهرستان از روز نهم تا دوازدهم اردیبهشت ماه به مدت ۴ روز فرصت دارند شکایت خود را به هیأت نظارت استان ارائه کنند و طی ۱۳ روز، رسیدگی و بررسی نهایی شکواییه‌ها بررسی خواهد شد و ابلاغ نظر قطعی و نهایی هیأت نظارت استان در خصوص نتیجه شکایت داوطلبان به ستاد انتخابات استان تهران در ظرف یک روز ارسال خواهد بود. همچنین در روز بیست و سوم ابلاغ نظر قطعی و نهایی هیأت نظارت استان توسط فرمانداری به داوطلبانی که شکایت کرده بودند، اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول